Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

09 June 2015

Usul Bodoh

Bhai/DeeDee semua....

Artikel ini pendek je...

Usul bodoh yang diusulkan oleh orang bodoh lalu diterima tampa bahas oleh perwakilan yang bodoh menghasilkan situasi yang bodoh sehingga menyebabkan Dewan Ulama dipandang bodoh.

Hahaha... padan muka kepada semua yang sokong kuat Mokhtar Senik.... Ulamak yang berilmu lah konon.... Hahaha

8 comments:

  1. Dah azalinya bodoh nak buat guane boh...??? Ha ha haaa...

    ReplyDelete
  2. tak tahu pulok....pas ni parti chai........hahaha.....

    ada fatwa baru ke......fitnah dan mengumpat dah dibenarkan......wahai para ulama'

    ReplyDelete

  3. Bro..

    Org yg IQ tak lulus SRP/LCE nih.. mrk belajor bab2 ugama..& yg lulus kan mrk pon geng2 Ugama yg TOLOL-bengap juga..syalibus mrk tak pernah brkembang..dok jenoh mngHAFAL kesah2 Arab-NAHU-SARAF-Tajwid yg dah berlalu lebih 1400tahun lalu..

    Bila depa dah boleh sikit "hape"/hafal bab sjarah & dpt pulok bole cakap Arab sikit2 tambah pulok dpt ijazah-SAMPAH drp pak2 Arab yg lg teruk-korup nya tu, depa nih dah mule naik TOCANG wehh & "PRASAN" pandai smua..huhuhu

    Depa jd lg TOLOL bila org2 kampong dah panggil depa ostad pd hal klu depa masuk skolah biasa SRP/LCE--Maths pon tak lulus!?

    SEDANGkan..

    Sebaliknya..

    Org mcm Dr Dzul Nizar Hanipa Khalid Samad dll yg IQ depa memang ALLAH dah anugrahkan "HEBAT" depa nih boleh pulun apa yg Hadi Awang hafal/belajar berpuloh2 tahun tuu..hanya dlm masa 6bulan @ lebih2 setahun jerr....!?

    Sbb IQ depa ALLAH anugrahkan memang HEBAT sbb tu depa hebat dlm subjek2 Maths Sains Fizik Economic dll..dan mrk mudah mnguasai BAHASA2 omputih, Manderin, Tamil hatta Arab skalipon..

    Mrk juga mudah faham BASIC undang2, dan otak depa memang laju sbb itu mrk LANGSUNG tak takut wacana-DEBAT-hujjah skalipon dicabar kat dlm Gereja dan dimana2 shj..mrk snantiasa berdiri dgn sbnr7UNVRSAL-value ygAZALI sbb itu suara mrk sgt2 lantang dan mnguasai lebih sparuh SESI parlimen dr pmbangkang dgn penoh smangat KBERANIAN!?


    INGAT..

    Ingat sejarah..

    Nabi SAW pon dr kalangan IQ yg sgt7HEBAT w.pon nabi tak masuk sekolah & buta-HURUF tp dr sudut IQ nya sgt7HEBAT sbb itulah "IDEA"nya dihormati ddlm mncari pnyelesaian MASAALAH dikalangan msyarakat jahiliyah w.pon diusia mudanya lg...

    Sbb itu nabi SAW bershbt dgn Abu Bakar AbdurRahman Auf Othman dll yg ahli/pakar ddlm perniagaan yg juga mmiliki IQ yg sgt7HEBAT krn latar blakang prniagaan-profesional antaraBANGSA diSyam Yaman dll yg trdiri dr brbagai2 BANGSA dan brbagai2 bahasa..

    ...."Great minds THINK alike"



    SEBAB

    Sebab itulah ularrrMak2/ahlulKitab Yahudi & Nasrani sgt7DENGKI trhdp nabi SAW seolah2 nabi yg baru seTAHUN jagung belajor mngHAFAL sejarah-WAHYU tiba2 berani mncabar mrk utk hadir berDEBAT & berHUJJAH...sdangkan mrk tlh pon mndpt Tauliah berpuloh2 tahun sblum nabi!?

    ...tetapi krn IQ nabi SAW yg dianugrahi'NYA itu memang bnar7HEBAT maka mrk pon terpaksalah mnggunakan KUASA kepala LUTUT-&-SIKU utk mmbuat-makar-FITNAH-ONAR-@ "CHAI" agar dpt mmbunuh/mnghapuskan sbnr7PEMBAWA-erti-KBNARAN itu..

    Cobalah renong2kan-visualisekan sinetron ini dgn mndlm..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cer mintak

      Hadi Awang adakan wacana/HUJAH/debat dgn Dr Dzul ddlm isu Agama?

      @ Hadi Awang dgn Khalid Samad ddlm isu Agama juga??

      Ada beranikah dia agaknya??

      Klu ddlm isu2 yg lain sprt Ekonomi Sosial Industri dll dah tontu Hadi tak berani..?

      Dgn Aduka Taruna dulu pon dia cabut tak sggup..kocuttt..??

      BUAN kah itu gambaran IQ yg ciput-kontot-siku-&-LUTOT???



      Nota:

      Ulamak = ilmuan/Bijaksana bnar7BERANI brdiri dgn sbnr7CAHAYA-HAQ-Kbnaran

      Hadi Awang = bnar7BERANI mlontar FITNAH demi FITNAH pilkuda Komunis BARUA broka...dap dap dap dap..dan SEKULAR serta jd ejen Yahudi...hehehe

      UlarrrrMak-TOLOL-bahallol = bnar7HEBAT dgn siku-&-LUTOT-SONGLAP ddlm gelap!

      Delete
  4. Yang penting kita wajib ikut Ulama dan Muktamar. Bila dah kata putus maka semua warga pas yg berezki dgn kerajaan negeri pimpinan DAP kena la BERAMBUS. Baru la Isle isle.
    Tak kan bab duit jadi boleh pulak langgar ketetapan muktamar dan buat U-Turn. Nak kerja terus dengan kerajaan Negeri boleh TAPI kena la buat MUKTAMAR KHAS pembatalan resolusi yg diterima.

    Mudah kan untuk difahami. Lagi pun dah kuat apa lagi BERAMBUS la dari PR terutamanya di Selangor. Kalu runtuh kerajaan Selangor ada PRN, apa takut kan ke kita KUAT dah tentu MB dari Pas.Tak kan nak U-TURN dan memalukan Dewan Ulama pulak kannn.
    Apa pun mudah patuhi lah Muktamar dan ULAMA baru ada maruah,
    Sekali lagi cakap BERAMBUS

    ReplyDelete
  5. Berikt ini lirik lagu yg telah dimodifikasi oleh Aishah, selamat berhibur.

    PAS yang dulu bukannya yang sekarang,
    dulu PAS for All sekarang PAS for ustaz
    dulu dulu dulu dakwah kasih sayang
    sekarang dakwah siku lutut

    Cita-citaku menjadi hamba mulia
    dibimbing oleh orang yang kuat agama
    tapi tapi tapi apa dah jadi
    jemaah dicaci begini

    ReplyDelete
  6. kalau tak cukup duit RM2 juta yg tokong bagi sebelum ni, boleh minta lagi..jgn malu jgn segan..penang tokong punya...kah kah kah..PASMA diminta buka keahlian supaya penyokong jebon boleh masuk PASMA secara besar-besaran..kah kah kah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai/DeeDee Anonymous...

      Kesian lah lu sebab tolol.... sungguh kesian... kalu bodoh masih boleh diajar... tapi kalu tolol... payah.... Hahaha

      Delete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja