Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

11 June 2015

Kami Faham

Bhai/DeeDee semua...

Kami faham bahawa ahli PAS yang memegang jawatan atas lantikan politik memang terkesan dengan usul yang dibawa oleh Mokhtar Senik pada Muktamar PAS tempohari... Kami faham bahawa Ramadhan bakal menjelma tidak sampai 10 hari lagi... Malah kami juga faham bahawa persiapan untuk menyambut Hari Lebaran juga pastinya agak rumit sekiranya usul yang diluluskan tanpa bahas di Muktamar tersebut dilaksanakan...

Kami faham masalah kewangan yang mungkin tinbul hasil dari perletakan jawatan ahli PAS yang memduduki jawatan lantikan politik... Kami cukup faham...

Tapi janganlah ahli PAS yang terkesan ini risau dan susah hati... Lu orang sumer boleh minta bantuan kewangan dari Mursyidul Am PAS yang kaya raya... Ataupun dari TMB Kelantan yang kaya raya ..... Atau paling kurang lu orang sumer boleh la dapat bantuan sara hidup dari Mokhtar Senik.... Pasai apa kena mintak dengan Mokhtar Senik....

Pasai usul tersebut dicadangkan oleh Mokhtar Senik... Sure dier dah fikir masak masak isu nih sebelum mencadangkan usul yang menyusahkan lu orang sumer... Mesti la dier dah kaji.... Dan dengar citer usul ini dicadangkan tidak dibahas oleh Hadi Awang.... So boleh la lu orang sumer mintak bantuan sara hidup ngan Hadi Awang... Hadi Awang ader bela kambing,... Rajin candat sotong dan mengail ikan.... Aper kater mintak kat dier ikan, sotong dan kambing.... Hahaha

So.... Aper lagi tunggu dan dolak dalik... Letak la jawatan.... Dulu kata ahli PAS tak kebulur daki dunia... Hanya mengharapkan redha Allah Taala jer.... So... Jadi la zuhud... Letak la jawatan cepat... Sebab jawatan tue Allah Taala tak redho... Jangan la lawan ulama... Jangan lawan ketua dewan ulama... Jangan lawan Hadi Awang selaku Naik Ketua Kesatuan Ulama Dunia.....

Letak la jawatan....  Hahahaha


Kalau Pondan Katakan Pondan
Tidaklah Kami Tertanya Tanya
Kalau Tak Mahu Lepaskan Jawatan
Nampak Sangat Kebulur Daki Dunia

3 comments:

  1. mmg geng lebai PAS ni muka x tau malu. Cakap berdegar-degar. Org lain seme masuk neraka dorang je terpilih ke syurga. Aku carut jugak nanti geng lebai PAS yg perasan ulamak pewaris nabi.

    ReplyDelete
  2. bhai! kami faham semua itu,maka kami faham,akan jadikan dap sebagai 'kambing hitam' diataih kegopohan dan ketololan kami tu.kami faham oleh kerana kegopohan dan ketololan kami itu maka kami akan bercakap dengan menggunakan kapla lotot dan siku ja agar semua orang mudah faham. ada sapa2 yang tak faham?????.aku ja yang terlajak tak faham dengan walamak UG/GU ni!!! huhuhu.!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. redho bhai.........no cure for arrogant and stupidity.Hancussssssss

      Delete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja