Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

14 June 2015

Empat Hari Sahaja Lagi

Bhai/DeeDee semua...

Sidang Parlimen sesi ini cuma berbaki 4 hari sahaja lagi... InsyaAllah ianya akan selesai dan tamat dengan cepatnya... Sampaikan kita takkan terasa ianya sudah tamat... Hahaha... Tapi Private Bill Akta 355 tue ntah biler nak nampak masuk dalam aturan dewan untuk dibahas....

Hahaha...

Itu hari bukan main sembang nak cepat la.. Konon UMNO dah kasik greenlight la.... Hahahah.... Pakat kena kencing jer la ngan UMNO.... Berkali-kali..... Orang kata.. Kalu kena kencing berkali-kali tue bukan lagi stakat tolol... Tapi bangang nak mampus... Tak kira la sarban sebesar bakul durian ker.... Atau suka "main" pakai siku dan lutut ker.... Hahaha.... Tapi kalo bodoh dan bangang... Tetap bodoh dan bangang la...

Aper lu ingat diorang tabley jadi bodoh dan bangang ka? Wei... Dah terbukti banyak kali yang diorang nih bodoh lagi bangang... Bukan sekali kena tipu dan kena kencing.... Berkali-kali...... Hahahaha.... Dengan Ibrahim Ali pon boleh kena tipu hidup-hidup..... Usahkan itu.... Dengan Mokhtar Senikmpon boleh Ulama kena kencing dan kena tipu hidup-hidup....

Pasai tue la dah banyak kali gua citer... Semak la latar belakar Mokhtar Senik tue.... Tanya la dier kenapa SB rajin jumpa dier banyak kali kat sana sini... hahaha... Tanya dier kenapa dier boleh dilepaskan dan dibebaskan tanpa pertuduhan .... Hahaha... Tanya dier.... Bilee last skali dier jumpa pegawai SB..... Hahaha... Takkan itu pon gua nak ajar dan tunjukkan....

Yang lagi best tue.... Tuan Ibrahim Tuan Man pon boleh kena main..... Hahaha... Sampaikan boleh terhasut dan terikut rentak serta terlibat dalam masterplan diorang nih.... Hahaha... Kata orang akademik tabley kena tipu... Hahaha... Itu lar.. Orang akademik pon kalu kepada ader sikit jumud... Boleh kena main lor....

Nak bagi hint sikit ja..... Banyak pihak skrang nih kena main oleh pecatur utama politik dan keselamatan Malaysia.... Tak kisah la belah sana ka... Belah sini ka.... Samer jer.... Semua kena catur dan plan tanpa lu orang tau.... Macam gua ader sikit hint dua tiga hari jih yang PRU14 mungkin akan diawalkan terlalu awal..... Hehehe.... Lu tarak percaya... Lihat sajer la nanti.... Hahaha

Best aaaa....

8 comments:



  1. Bro..

    Lu pon dah cakap itu ari tentang tolol

    Mrk dipilih dicalonkan & disokong oleh KETOLOLAN hasilnya adalah fakeh-TOLOL ygSoheh!

    Apalah yg nak diharapkan lg drp siku-LUTOT yg dah tolol dr kapla sampai lah kebuntotnya tu..


    LAWAN kpd tolol itu GENIUS hehehe..


    GENIUS..

    GENIUS GENIUS..

    Apa itu GENIUS?

    Carilah...IQ merit-bakat "RESULT" yg betul7HEBAT..

    Org yg betul7HEBAT-genius..TAK perlu kpd GLAMOR dinobat2kan mcm budak2HINGUSAN..

    Org yg GENIUS "kebiasaan"nya sentiasa OPEN-terbuka kpd hujjah-DEBAT-wacana..

    Org yg GENIUS akan akur-INSAF-humble kpd IDEA yg lebih GENIUS lebih canggih drp nya..

    Org yg GENIUS mbaca mnganalisa mbuka-RAHSIA..ibarat-"sKILAS pandang ikan diair jerr.."

    Org yg GENIUS sentiasa meraikan khadiran individu2 genius sprt Hang Nadim dll..

    Org yg GENIUS gumbira dgn kritikan demi mnyumbang kpd nilai-PENINGKATAN

    Org yg GENIUS ibarat sbnr7CAHAYA yg mmancar2..mmbuka ruang & PELUANG kpd jutaan org...pasaran prniagaan & pkerjaan..



    DAN..


    Org yg GENIUS tak suka diprbudak dibodoh & diTOLOL2kan...

    Org yg GENIUS tak suka kpd samar-GELAP-songlap..dengki FITNAH & khianat..

    Org yg GENIUS sgt kenal-UMPAN??..umpan hanya sesuai utk 'nelayang' TANGKAP ikang!?
    Mrk tak sggup jd tolol utk ikut SKRIP-arahan..mcm drama pilkuda dsbnya?

    Org yg GENIUS sgt sgt sgt7ALERGIK kpd org yg tak guna-OTAK..tp guna siku-&-LUTOT???



    WUJUD

    WUJUDkan lah parti..

    ...parti yg bnar7MERAIkan ramai GENIUS2 yg dihormati serta mnjd pujaan diHATI

    ...GENIUS2 yg bnar2 rela-CINTA brbakti..SELFLESS, totally surrender 2 d ALMIGHTY-&-ummah as d absolute-TOP priority..

    ...GENIUS2 sprt nabi2 as yg LANGSUNG smaskali tiada sklumitpon "NIAT" pentingDIRI yg mmiliki merit-AUDIT-dasar-HATI yg bnar7TERANG brCAHAYA demi mnerangi SYSTEM hidup yg tak perlu diragu & disangsikan lg..

    Nota:

    Dgn "SYSTEM" berCAHAYA-audit-TELUS skudus7nya...brp ribu brp JUTA silebai coba nak sorok akan terbongkar jua dgn sekelip mata jerr..w.pon coba disembunyikan kat ujung donia..hahaha!

    Merit bhai..merit merit merit,,cari yg betul ada "MERIT" buat kerja gerenti solosai punya!





    ReplyDelete


  2. Bro..

    Lu pon dah cakap itu ari tentang tolol

    Mrk dipilih dicalonkan & disokong oleh KETOLOLAN hasilnya adalah fakeh-TOLOL ygSoheh!

    Apalah yg nak diharapkan lg drp siku-LUTOT yg dah tolol dr kapla sampai lah kebuntotnya tu..


    LAWAN kpd tolol itu GENIUS hehehe..


    GENIUS..

    GENIUS GENIUS..

    Apa itu GENIUS?

    Carilah...IQ merit-bakat "RESULT" yg betul7HEBAT..

    Org yg betul7HEBAT-genius..TAK perlu kpd GLAMOR dinobat2kan mcm budak2HINGUSAN..

    Org yg GENIUS "kebiasaan"nya sentiasa OPEN-terbuka kpd hujjah-DEBAT-wacana..

    Org yg GENIUS akan akur-INSAF-humble kpd IDEA yg lebih GENIUS lebih canggih drp nya..

    Org yg GENIUS mbaca mnganalisa mbuka-RAHSIA..ibarat-"sKILAS pandang ikan diair jerr.."

    Org yg GENIUS sentiasa meraikan khadiran individu2 genius sprt Hang Nadim dll..

    Org yg GENIUS gumbira dgn kritikan demi mnyumbang kpd nilai-PENINGKATAN

    Org yg GENIUS ibarat sbnr7CAHAYA yg mmancar2..mmbuka ruang & PELUANG kpd jutaan org...pasaran prniagaan & pkerjaan..



    DAN..


    Org yg GENIUS tak suka diprbudak dibodoh & diTOLOL2kan...

    Org yg GENIUS tak suka kpd samar-GELAP-songlap..dengki FITNAH & khianat..

    Org yg GENIUS sgt kenal-UMPAN??..umpan hanya sesuai utk 'nelayang' TANGKAP ikang!?
    Mrk tak sggup jd tolol utk ikut SKRIP-arahan..mcm drama pilkuda dsbnya?

    Org yg GENIUS sgt sgt sgt7ALERGIK kpd org yg tak guna-OTAK..tp guna siku-&-LUTOT???



    WUJUD

    WUJUDkan lah parti..

    ...parti yg bnar7MERAIkan ramai GENIUS2 yg dihormati serta mnjd pujaan diHATI

    ...GENIUS2 yg bnar2 rela-CINTA brbakti..SELFLESS, totally surrender 2 d ALMIGHTY-&-ummah as d absolute-TOP priority..

    ...GENIUS2 sprt nabi2 as yg LANGSUNG smaskali tiada sklumitpon "NIAT" pentingDIRI yg mmiliki merit-AUDIT-dasar-HATI yg bnar7TERANG brCAHAYA demi mnerangi SYSTEM hidup yg tak perlu diragu & disangsikan lg..

    Nota:

    Dgn "SYSTEM" berCAHAYA-audit-TELUS skudus7nya...brp ribu brp JUTA silebai coba nak sorok akan terbongkar jua dgn sekelip mata jerr..w.pon coba disembunyikan kat ujung donia..hahaha!

    Merit bhai..merit merit merit,,cari yg betul ada "MERIT" buat kerja gerenti solosai punya!





    ReplyDelete
  3. paaas pas. inilah jadinya asyik kena kutuuuuuk je.

    ReplyDelete
  4. paaaaas pas. asyik kena kutuuuuk je. ni la akibatnya.

    ReplyDelete
  5. anda bole bersama dengan golongan yang hanya suka dunia
    atau golongan yang tetap yakin dengan dunia n akhirat
    kalau setakat nak dapat kuasa tapi Islam diketetipan boleh pi mampuih la
    jangan mati dalam keadaan munafik fasik dzolim murtad kafir

    ReplyDelete
  6. wahai YB YB ada kuasa sumo ingatlah dunia ni hanya barang mainan shj cuba tuan tgok betul2 tenang..so tuan x perlulah lgi terkejar duit harta bagai sbb tuan udah memang YB YB, biarlah rakyat yg kaya raya,kecuali anda peniaga yg JUTWAAN sebelum jdi yb...
    BA FROM KING SULAIMAN

    ReplyDelete
  7. wahai YB YB ada kuasa sumo ingatlah dunia ni hanya barang mainan shj cuba tuan tgok betul2 tenang..so tuan x perlulah lgi terkejar duit harta bagai sbb tuan udah memang YB YB, biarlah rakyat yg kaya raya,kecuali anda peniaga yg JUTWAAN sebelum jdi yb
    BA FROM KING SULAIMAN

    ReplyDelete
  8. Broo..

    UMNO Mmg da lama jadi ABU...

    PAS skg da jadi ASAP...

    APO ko bondo ASAP..?.

    ASALKAN BUKAN PAS...

    KAH KAH KAH..

    Elok Sgt la tu..

    ABU DAN ASAP...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja