Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

06 June 2015

Kenapa Gua Senyap?

Bhai/DeeDee semua...

Satu perkara yang jelas kenapa gua senyap aderlah gua sibuk.... Sibuk sampai tak sempat nak akses blog... nak baca dan update pon payah.... Hahaha... tapi jangan riso.... gua akan kembali memeriahkan dunia blog kembali.... Hahaha

Okeh la bhai... cukup la mengarut tue....

Kiter citer pulak pasai masa depan PAS.... yeah... PAS.... PAS yang la nih dikuasai sepenuhnya oleh pemwala' Hadi Awang.... Hahaha....   Ader banyak benda gua nak sentuh.... terutamanya bab "mengrekrut" Allah Taala..... tunggu turunnya wahyu berupa arahan untuk serang UMNO.... Nampak sangat makin mengarut perbahasan dalam Muktamar PAS ....

Dulu sebelum nih takder la keluar ayat-ayat bangang camnie.... tapi la nih semenjak PAS dipenuhi dengan geng "Sekali Serban dililit" ..... abis hancur berterabur dah PAS nih.... Belajar agama tinggi tapi boleh lagi jadi sesat.... Huh... payah.. payah.... dari dulu lagi gua selalu kata.... yang selalu menyesatkan orang ramai nih sebenarnya aderlah orang yang cerdik pandai dalam bab agama..... Tak payah jauh la..... cuba tengok orang paling kanan Ayah Pin dulu.... laki bini Ustaz dan Ustazah yang balik Mesir.... belajar di Al Azhar.... tapi diorang la yang paling awal declare diorang murtad....

Huh.....

Yang lagi best tue.... si mamat "Sekali Serban Dililit" tue yang kaki menikus kat dalam Dewan Parlimen selalu tue..... pandai plak nak tunjuk samseng taik kucing dan hebat berhujah sampaikan nak ajar DAP dengan siku dan lutut tue.... Woi mamat... sebelum nak sembang deras berbagai.... lu kena ingat... lu langsung takder suara berhujah dalam Dewan Parlimen setiap kali Parlimen bersidang.... Sama ngan mamat seorang lagi yang dok kerusi Pasir Mas..... menikus jer dalam Parlimen.... Hampeh...

Sebab itu la gua selalu kata tagline "Sekali Serban Dililit" tue sepatutnya menjadi "Sekali Serban Dililit Ketat" ...... sebab oksigen tak dapat sampai ke otak... pasai tue bengap dan bangang sangat.... Hahahaha

Okeh la... Sekarang PAS sudah dikuasai oleh Geng Mamak Ostad ..... yang majoritinya aderlah Ostad Sampul.... yang hidup dengan duit sampul.... dan jugak dari tin Milo..... so.... sekarang nih lu orang kena la buat program untuk gerakkan PAS untyuk menuju PRU14..... Dengan skil "SAMPUL" yang lu orang ader... patutnyer lu orang mudah jer nak kumpulkan dana untuk operasi PAS..... hah.... jangan takut nanti sampul yang masuk poket lu orang lebih banyak dari sampul yang masuk tabung PAS....

Tak gitue Nik Amar...... Hahahaha

Oh yer.... biler nak serang UMNO nih... nak tunggu wahyu turun kepada Hadi Awang ker?? Wei... dier bukan Nabi atau Rasul la..... Dier tue cuma pencandat sotong jer...... hahahaha

4 comments:

  1. Sokong admin 100%, sekarang ni saya dah declare keluar dari PAS & bebas parti.

    Namun saya tetap akan tentang pemimpin yg zalim & mereka yg bersekongkol dgnnya.
    Saya tetap akan sokong pemimpin yg mengamalkan tegakkan keadilan & menentang yg mungkar secara hikmah.

    Baru setahun dua balik dari mesir, syria, jordan dll dah mengaku ulama kemudian tu jahil bab politik tetap mengaku hebat & suci? SPM pun kantoi............

    ReplyDelete
  2. bro admin, yg tak tahan tu ada pak lebai PAS dari sabah siap warning lagi," PR tak mahu kawan

    dgn kitorang, kitorang akan lawan balik PR," ..dah mcm pe'el budak2 dah..Kah! KAH! klakor le!

    ReplyDelete

  3. Kita sgt2 marah & benci SPR krn setiap kali pilihanraya akan ZALIM & tidak ADIL dgn aturan2 undi-AWAL undi-POS serta bnyak lg penipuan2 trhdp rkyat smata2 utk mberi kemenangan-SONGSANG kpd umno


    Kini,,

    PAS

    PAS.. yg belum pon mnjd KERAJAAN tlh mnjd sgt2-ZALIM & tidak-ADIL ddlm proses "CHAI" undi serta peraturan2 yg dpt dilihat sgt2-SONGSANG lg mngaibkan!!


    Jelas..

    Jelas sekali betapa dahsyat-ZALIMnya topeng2-SORBAN-kopiah PAS ddlm kerja jahat mrk yg sgt2 terang2 skali menipu umat/rkyat!

    Mrk lebih busuk-BANGKAI drp BN..


    Mrk mnjd lebih jijik lebih busuk & lebih-BANGKAI drp umno setan yg dikenali!!!



    Aku dah tak amik pot pasal umno @ BN

    Bg aku umno & BN dah mcm bangkai & lebih teruk drp bangkai..takleh pakai dah, dah busuk berulat sampai keusus!

    Kritik, tegur, nasehat dan beri komen kpd umno serupa kita pon jd mcm bangkai ler!!



    Skrang,

    Klu PAS kluar drp PR/pakatan, aku lega & pasti skali ramai sgt2 yg rasa lega!

    Aku dah aggap skarang PAS lebih jijik drp umno & lebih hina shina2nya drp bangkai!!

    Aku heran & heran mcm mana ularrrMak2 bapak FITNAH itu maseh lg TAK tau malu berBELIT2 berPUTAR lg dahsyat drp ular maseh ingin menipu bersama PR!?

    Aku sgt2 yakin ramai sgt2 yg akan merasa lega bila PAS istihar shj kluar PR

    Seolah2 bangkai yg paling2 busuk skali tlh dpt dibuang/dihindarkan drp PR..sbbnya ulat2 bangkai dah nampak jls kluar drp usus hatta drp KEPALA yg sgt2 busuk itu!!

    Selagi PAS ddlm PR,bau busuk bangkai itu smakin kuat dan sgt2 mloyakan!!!



    Heran & tentu heran kan,,

    Tentu ramai yg heran kenapa bangkai yg sgt2 busuk ini berPUTAR tak mau keluar dr PR!???

    Klu PAS dah kluar PR...aku dah tak mau amik pot LANGSUNG dgn bau hangit-BANGKAI depa tuu!!!


    Bro..
    Tolong lah bg ulaskan

    ReplyDelete
  4. sokong admin 100%....

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja