Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

15 May 2012

Poster Pengganas PDRM Akan Mula Ditampal

Bhai... selepas tarikh 3 minggu diberikan untuk senarai pengganas PDRM menyerah diri mereka kepada rakyat atas sebab melakukan keganasan (brutality) melampau terhadap peserta BERSIH 3.0, namum tidak ada seorang pon anggota Pengganas PDRM tersebut berani menyerah diri mereka kepada rakyat.

Kini usaha sedang dimulakan untuk menjejak semua anggota Pengganas PDRM yang terbabit dari balai ke balai diseluruh negara. Kempen mengenal pasti dan menjejak pengganas PDRM ini dimulakan oleh beberapa blogger dengan dibantu oleh peserta BERSIH 3.0

Mana-mana pihak yang mengetahui dan kenal anggota pengganas PDRM tersebut, sila tampil untuk memberikan maklumat. InsyaAllah, satu talian hotline yang selamat daripada dikesan oleh PDRM akan disediakan dimana semua pemberi maklumat akan dijamin kerahsiaan mereka. Malah mereka juga dijangkakan akan diberikan ganjaran setimpal.

Poster-poster pengganas PDRM akan mula ditampal di tempat awam bermula esok dan dijangkakan akan mendapat sokongan padu daripada semua rakyat yang prihatin. Malah poster-poster pengganas PDRM ini juga akan diselitkan dalam naskhah akhbar harian dari masa ke semasa..

Semua pihak yang prihatin bolehlah mengguna pakai gambar ini sebagai satu bahan permulaan untuk kita semua mengenal pasti dan akhirnya menahan (Citizen Arrest) terhadap pengganas ini. Mengikut statement Timbalan KPN, waran tangkap adalah tidak diperlukan di Malaysia untuk menangkap mana-mana suspek.

Oleh yang demikian, maka kita amat berharap bahawa arahan menahan dibawah "Citizen Arrest" perlulah mendapat kerjasama baik anggota pengganas PDRM tersebut untuk mengelakkan mereka dibelasah kerana menghalang tugasan menahan mereka.

Ini senarai pertama yang perlu disiasat dan dikenalpasti.


2 comments:

  1. NAMPAK SANGAT PDRM NAK BELA GENG DEPA,BUKAN SUSAH BAGI PDRM NAK TAHU SAPA BERTUGAS HARI TU ,TAKAN TANPA DIPERINTAH SESIAPA NAK KERJA ON DUTY TAK PASAI-PASAI ? MACAM LA BODOH SANGAT RAKYAT TAK TAU APA CERITA PDRM !

    ReplyDelete
  2. Bhai Amuraria...

    Tue la pasai... susah aaa..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1