Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

08 October 2013

Wang Neraka Satu Bilion

Bhai/DeeDee sekalian...

Dewa dan Dewata Raya nih ader macam-macam kegilaan... Ader yang kerjanya giler hayun sabit tengah hari rembang kat tengah padang... Ader yang giler main Saidina dan Monopoli... Ader yang giler minum air soya cincau.... Ader yang giler main mesin kuda... Semua nih macam-macam giler...

Tapi itu semua gua tarak heran.. Sebab gua tau ... Semua Dewa dan Dewata Raya nih giler... Giler perasan bagoosh... Giler perasan yang orang respek samer dier...

Cuma yang gua heran... Biler para Dewa dan Dewata Raya nih dok giler bakor wang neraka sana sini.... Dewa yang samer pulak tue dok bakor dua kali wang neraka satu bilion...

Kali pertama Dewa nih bakor wang neraka satu bilion dua tiga empat lima tahun dulu... Lepas tue Dewa nih bakor lagi wang neraka satu bilion lagi...  Pasai hasil dari bakor wang neraka satu bilion yang pertama kali tue dier tak dapat rasa... tak dapat nak duduk..... Kali nih dier bakor lagi satu bilion... Dengan harapan dapat la dier merasa ... dapat la nak duduk

Cuma gua harap dan doakan Dewa nih tumpor sebelum sempat dier merasa... Sebab ini wang panas... Wang neraka nih... Rakyat jelata nak idup pon payah... Dewa boleh plak senang-senang bakor wang neraka satu bilion...

Berapa ramai rakyat boleh merasa kalu dapat satu bilion tue.. Aiyo...

Cepat-cepat la tumpor... Tak menyusahkan... Cepat sikit la boleh kena belasah kat Alam Kubur ... Kalo dah samer spesis macam Khufu atau Amyrtaeus atau Neferkahor ....

Hahaha...

Ader paham ka??? Kalu tak paham.. hantuk kapla lu kat jalan tar.... hahaha

Tambahan : Ops.... lupa nak citer.... Yang buat kerja giler bakor wang neraka satu bilion nih.... aderlah Dewa yang suka main mesin kuda.... Hahaha... 

2 comments:

  1. ada manusia suka bagi rasuah untuk dapat habuan yang berganda cepat didunia tapi tak ramai yang suka bagi sedekah sebab ganjaran nya lambat tapi itulah yang terbaik dan kekal.

    ReplyDelete
  2. tak paham la hang cakap apa, cakap tu bior terang, jgn berkias ibarat bagai....

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja