Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

14 October 2013

Kenapa Gua Takmo Komen

Bhai/DeeDee sekalian...

Ramai yang bertanya kepada gua... Kenapa gua takmo komen keputusan pemilihan sayap UMNO...  Kenapa gua takmo nak komen pasai keputusan Shahrizat Jalil... Hahaha

Nak komen mender la bhai... Kalu dah majoriti perwakilan dan bahagian UMNO semuanya spesis lembu... Aperlah yang lu orang boleh harapkan...

Hanya lembu jer yang akan pilih lembu sebagai ketua... Mana pernah dalam sejarah dunia nih... Lembu memilih manusia sebagai leader dier... Dan jugak takder dalam sejarah dunia ... yang manusia akan memilih lembu sebagai ketuanyer.... Hahaha

Samer macam kaki rasuah dan kaki maksiat... Takkan la dier lantik tok guru feqah jadi ketua dier.... Hahahaha.... Tarak logik la bhai.... Hahahaha...

UMNO dengan rasuah mana boleh tinggal la bhai... Hahahaha

2 comments:

  1. Semua sudah kawtim
    nak buek camno..

    ReplyDelete
  2. tak nampak pun bersih macam slogan depa duk jaja dulu - bersih cekap amanah

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja