Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

04 October 2013

Sudah Meroyan Seperti Dijangka

Bhai/DeeDee sekalian...

Hahaha... Baru jer gua jentik sikit... Terus geng-geng Sarban dan Rusila meroyan... Hahaha.. Terus bekap macam nak giler... Hahaha... Maksum bhai... Maksum...

Sejak biler aaa orang yang kena fitnah plak yang kena bagi bukti... Hahaha... Sudah terbalik aaaa... Sepatutnya pemfitnah kalu nak buat tuduhan pon mestilah ader saksi dan bukti yang cukup... Ini macam ka mau jalan HUDUD... Hahaha... Patut la pon Mahathir Mohamed takmo nak bagi chan jalan HUDUD....

Hahaha... Geng Sarban nih maksum bhai... Depa boleh bagi fitnah tapi tak diperlukan bagi saksi dan bukti... Setakat kata kat mulut yang diorang ader bukti jer dah cukup... Semua orang kena wala'.... 

Hahaha... Syok jugak yer menyakat Geng Sarban dan Rusila nih... Sebab diorang akan meroyan tak tentu hala.... Hahaha

Aper pon... Gua nak kasitau lu orang sumer aaaa... Kalu perwakilan boleh la kena beli... Tapi bukan sumer ahli... Perwakilan boleh la lu orang kincin... Tapi kat semua ahli lain... lu orang tak boleh vara...

Hahaha... Sebijik ayat bangla yang jaga tandas mana ntah yang gua baca citernya kat blogger Omakkau...  Hahahaha

6 comments:

  1. Salam C++

    Demer kata jangan percaya bloggers. Percaya Haron Taib dan koncu2nya boleh. Kihkihkih. Tengok le nanti kat muktamar. Mesti ada yang menyerang bloggers. Kerja maleh. buat tindakan bangang. Ditegur marah.

    ReplyDelete
  2. Bhai...

    hang tak leh nak sembang lebih-lebih sebab lu bukan seorang yang fakih hukum... sekolah lu dulu pun ada salib, bapak punyalah besaq salib tu...

    dahlah Bhai, gua nak pergi vara jap...

    COBOL

    ReplyDelete
  3. Serban dan jubah ni akan memesongkan hati manusia dari kebenaran..janji pakai serban je orang percaya..bayangkan kalau saiful kes liwat pakai serban...

    aymy8888

    ReplyDelete
  4. kebenaran tetap kebenaran tak perlu sarban atau dogoi atas kapala

    ReplyDelete
  5. lu pun satu hal bro...nyakat geng rusila je keje lu. hahaha...

    ReplyDelete
  6. Bhai,

    Geng sarban maksum?...hehe. Lu silap la bhai.

    Depa ni GENG MAT SOM yang pakai spek mata hitam member Lat kartunis tu. Sebab depa pakai spek hitam la depa merapu sebab depa nampak semuanya gelap dan satu kaler je. Kita yang pakai spek cerah ni nampak kaler-kaler.hahaha.

    Tu pasai kalau kita ceritapun depa tak paham...depa dok pegang apa yang depa nampak kot spek hitam era 50an tu je.

    Bat8

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja