Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

09 October 2013

BerIBLIS Di Mata, BerSYAITAN Di Hati

Bhai/DeeDee sekalian...

Geram.... marah.... menyampah.... dan akhirnya menyumpah seranah ... biler mana gua semalam lalu kat kawasan yang dimana Dewa Mesin Kuda dok bina Kayangan yang bernilai Wang Neraka (WN) Satu Bilion ....

Sakit hati dan sakit mata biler tengok pembaziran si cilakak nih.... hasil dari airmata para duyung ....

Mentang-mentang la dier mengaku DEWA ... ntah saper lantik mangkuk nih jadi DEWA..... perasan la jadi DEWA yang "kununnya" reflection Allah S.W.T ........ jadi mangkuk nih boleh buat sesuka hati mak bapak dier..... kapla hangguk lar.....

Dekat ke"langit" plak terpampang sebijik lagi Kayangan ntah berapa tingkat yang biler gua tanya para duyung... aderlah Kayangan untuk sekor lagi keturunan DEWA Mesin Kuda tue...

Cilakak sungguh lar.....  sepanjang perjalanan gua semalam habis gua menyumpah seranah umpama zikir dah jadinyer.....  bagero betul lar... Betul-betul macam ceritera dan episod "Antah Berantah" yang ader sorang bekas mufti tue citer la.... sebijik sebuntat...

Memang dah lama dah gua maki hamun jer mangkuk-mangkuk yang perasan DEWA nih... rasanyer dah dekat 30 tahun dah gua dok maki hamun DEWA-DEWA nih....  sebab tak guna sesen pon simpan mangkuk yang spesis "Bangkai-Bangkai" nih... mengabihkan boreh jo...

Semuanya dah jadi BerIBLIS di mata, BerSYAITAN di hati....... cilakak...

Ader paham ka??? Kalu tak paham... amik kapla lu hantuk la kat atas jalan tar.... hahaha ...

8 comments:

  1. bini aku pun nak mintak kerja di Spore.

    rumah pulak mahal gila di johor.

    balik kg je la, bukak kelas tuisyen.

    ReplyDelete
  2. Ha ha ha..

    Bhai..Dewa Mesin Kuda??? aku kompius Bhai..

    Dewa Mesin Kuda tu sama Dewa Daun Trupp ke Dewa yang lain ..aku kompius..ha ha ha..

    ReplyDelete
  3. ada dewa kesah?...hahaha...korang yg dok amin setiap jumaat utk kesejahteraan para dewa..lgi mau komplen?. hahaha..Seme parti politik sujud kat dewa...pas ke pkr ke umno ke bla bla bla...seme menjadikan dewa sebagai talian hayat...

    ReplyDelete
  4. dewa makang ikang je bohh...sebab tu berat 66 je...

    ReplyDelete
  5. Bhai...

    Lu apasal bising-bising nie bhai... pasal lu tak kena jemput gie tanah haram last year ke sesama dia orang...

    COBOL

    ReplyDelete
  6. Kita percaya adanya hari Kiamat, kita berusaha sedaya yang kita mampu.. Pat dewa atau pemimpin korup yang menyusahkan ni kalau tak dapat habuan kat dunia mereka pasti akan didakwa di akhirat esok..

    Sabar je la.. berusaha dan berdaoa tawakal pada Allah lakukan kewajipan kita sebaiknya.. Hidup kat dunia ni kejap aje.. 100 tahun pon pejam celik2 kejap je.. Masa kat Akhirat nanti yang lama dan tersangat lama..

    Harapnya segala amalan kita dapat la mempercepatkan urusan kita kat sana..

    Semoga mendapat petunjuka dan dipermudahkan..

    ReplyDelete
  7. As salaam bro c++
    Wa rase wa dah paham sape yg lu kias sebagai dewa mesin kuda tu...hehehe..

    ReplyDelete
  8. As salaam bro c++
    Wa rase wa dah paham sape yg lu kiaskan sebagai dewa mesin kuda tu...hehehe..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja