Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

Paid Advertisement :

23 October 2012

Innalilllah... Harussani Zakaria Sudah Meninggal ...

Bhai.. lu ader nampak Harussani Zakaria tak dalam dua tiga minggu nih.... gua tak nampak lar.... selalu tue senang benar nak nampak muka dier dalam TV... terutamanya TV3.... tapi dalam dua tiga minggu nih tak nampak la pulak... Harussani Zakaria sudah meninggal ker??

Dier dah mati ker..... kalu dah mati.... kenapa takder sesapa nak warwarkan... takkan senyap jer kematian "pejuang Islam" yang sorang nih....  Kalu dah mati... kat mana kuburnya... mau gak gua pi ziarah kuburnya...

Bukan aper... biasanyer dier nih kedepan skit kalu ader orang dari Pakatan Rakyat yang terlepas cakap sikit pasai Islam.... tapi biler Chua Soi Lek dok hina Islam depan Najib Razak yang dok tersengeh memanjang masa perhimpunan MCA baru nih... tak terdengar pulak aper komen Harussani... maybe pasai Harussani dah meninggal kot....

Mungkin pasai dah mati kot... pasai tue la dier tabley dah nak bagi komen mender... hahaha...

Oh yer.... kalu Mufti Suq macam nih dah mampus.... kena la ganti Mufti lain.... hahaha... Lu agak Atan Bin Hashim tue nak lantik ker mufti lain yang tak sekepala dengan dier... hahaha...  Mohamed Nor Mansur tue boleh ker jadi Mufti....  hahaha

Aper pon... harap TV3 dapat buat satu siaran khas memperingati Allahyarham Harussani Zakaria... jasa-jasanyer kepada negeri... dan kepada golongan bangsawan.... hahaha

Belasungkawa buat keluarganya.....

21 comments:

  1. hahaha pejuang islam terulung ;)

    ReplyDelete
  2. Salam C++

    Dia pergi rombongan ke Usbekistan

    Hehehe...I know what he did last summer

    ReplyDelete
  3. apek porno tu merayon depan najix..tp zul jd terkulum..hasan tertelan perabot jati..harussani hilang kopiah dia..hafilda pun hilang bersama ezam kotak..pekida jd pukidia..perkosa..madey/najis.mahyud mcm kembarsiam dgn apek tu

    ReplyDelete
  4. OOOO lu berani mempermainkan hidup mati mufti aku ya.... kang...kang...

    ReplyDelete
  5. "najix..nasarudin mat isa...tp zul jd terkulum..hasan tertelan perabot jati..harussani hilang kopiah dia..hafilda pun hilang bersama ezam kotak..pekida jd pukidia..perkosa..madey/najis.mahyud"
    Lu yakin/percaya ini macam punya orang jaga islam ???

    ReplyDelete
  6. Gua pun terkezut tadi... entah ya ker dah mati ulamak 'besar' tu?

    Gua tgh berkira nak buat repot lu buat kecoh pittenah ulamak kesayang Sultan 'berdaulat' negeri gua kat pihak PDRM, SPRM, JPP, SPR, SSM semua semua la.. apa akronim yg ada!

    haha .. lu mana tahu entah-2 dia tgh pikir nak jadi ahli Majlis Syura PAS kot? Senang dia nak pakat-2 sama ulamak pro-UG dlm PAS.

    ReplyDelete
  7. payment x masuk lg so dia x leh komen la. Lg pun apa yg cina porn tu ckp x berlawanan dgn 'piagam madinah' versi UMNO. hahaha....Lg pun 'fatwa' dia lebih tinggi nilai dia sebagai seorg mufti so takat rm 2 juta dia x pandang. Dia bkn tok guru pondok main rm 2 juta...mufti bro mufti...at least Rm 5 juta.

    ReplyDelete
  8. Bro.. tadi dia sms kat aku.. dia kata dia ada di Mekah.. nanti balik dia belasah CSL tu..

    ReplyDelete
  9. en cipan cakap tu baik2 sikit.. tak patut ckp Harussani Zakaria meninggal dunia tau.. lain kali klu nak tulis tu .. tulis lah dia dah mampus baru sedap sikit bunyinya... wakakkaka :)

    ReplyDelete
  10. Tok Mufti potong gaji rm 1.00 !!!

    haram woo makan gaji tapi tak bela Islam...

    Anak bini mufti bagi makan babi lagi elok...

    Tak pon jadi lauk ke soi lek....

    ReplyDelete
  11. cuba klu DAP yg buat dari Uzbekistan pun boleh talipon keluar kenyataan dan fatwa hentam!

    KLIK rasuah, tamak punca agenda Melayu gagal

    ReplyDelete
  12. Pergh... Humangaih... seharian gua takder akses kepada komputer.. dan seharian gua tinggalkan blog dengan artikel sarkastik gua... ramai benar yang bagi komen.... hahaha....

    Relaks... tak larat aaa gua nak jawab satu-satu... hahaha....

    Aper pon... thanks sebab prihatin... cuma satu yang gua tertanya... errr... Harussani dah jadi Mufti Uzbekistan ker.... hahaha ..... Kat saner tue boleh ker dier jual temberang UG lagi ker... hahahaha

    ReplyDelete
  13. Salam C++

    Hehehe...

    Komer percaya ke dia pegi ke Uzbek ni? Apapun, kalau tak Uzbekistan, Mungkin Kazakhstan. Sama ada besan Rosmah. Boleh dakwah suruh tutp aurat ker...aper-per jer lah.

    Kena tanya Pakcik Sifu Pekida Yong.

    ReplyDelete
  14. DeeDee Yong...

    Rupanyer dier menyorok kat bawah ketiak Atan Bin Hashim kat Ipoh tue... ala... kat Medan Gopeng tue jer... hahahaha....

    Ingatkan dah kojol.... hehehe

    ReplyDelete
  15. Dia tgh kira wang la tue.. :).Sbab tu x dgr kabor

    ReplyDelete
  16. Yang komen dlm post ni akanmampos sebelum pru13 ,tapi tk termasuk aku la, amboi joli katak korang ngutuk harusani,,,,, yer la sebab ilmu korang lebih tinggi dari beliau,,,, korang ni sebenarnya lebih sesat dan menyesatkan,,,,,,,, take beer paspigdog

    ReplyDelete
  17. Csl ni baru le kafir harbi patut d perangi..



    ReplyDelete
  18. Setidak-tidaknya ilmu aku tak digunakan untuk menegakkan parti syaitan yang Haramjadah dikenali oleh Tok Mufti Harus....

    ReplyDelete
  19. patut ke seorg islam mengaibkn perkataan 'takbir' dgn 'take beer'.. org yg menyenda islam melalui perbuatn, perkataan, tulisn mahupun niat ingt la kalian islam bkan lg untk kalian melainkn kalian mengucp semula kalimh suci kalimh syahadh dan taubt nasuha yg bukn sekadar taubt di bibir

    ReplyDelete
  20. Tumpang lalu.....

    Walau siapa pun dia... mufti atau orang biasa... Islam tidak menganjurkan perbuatan menghina. Komentar-komentar yang berbentuk mengkeji seseorang amat tidak bertepatan dengan nama Islam yang amat mulia... Kalau tidak bersetuju dengan seseorang .. berikan pendapat yang bernas menangkis pendapat2 beliau. Kalau ilmu di dada tak cukup tak perlu hina orang lain tanpa nas-nas yang kukuh.

    Subhanallah...

    ReplyDelete
  21. Salam semua......kepada tumpang lalu.....wa raser lu lupa kot rasullulah dsh pesan akan ada pada akhirzaman ulamak2 ni jadi ular dalam semak....ahli agama pengampu,makan gaji buta,bersekongkol dengan pemimpin2 jahat,zalim,tidak takut pada allah...mufti ni org kampung wa lah bongok disungai rapat ipoh ni...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja