Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

30 October 2012

Bahan Bakar Api Neraka

Gua takmo nak komen mender panjang-panjang melainkan... ilmuan agama yang macam nih.... tak kisah la duduk kat belah mana pon.... gua senaraikan sebagai bahan bakar api neraka jer.... ader ilmu tapi tak digunakan kat tempat yang selayaknyer.... jadi ilmuan agama... tapi pengecut... penakut.... cinta dunia berbanding cinta akhirat..... that's all gua nak komen...... lu tengok dan buat analisa sendiri....



FYI :

  1. Chua Soi Lek siap cabar Jamil Khir berdebat pasai Hudud.... sebab katanya Jamil Khir tak sepandai dier dalam bab hudud nih.....
  2. Karpal Singh kata "langkah mayat aku dulu" bermaksud... tunggu dier mati dulu... baru la boleh laksanakan hudud....
So.... dua-dua tabley pakai....  soklan gua.... mana dier komen Agong, Sultan dan Raja pasai mender nih?..... senyap... sunyi..... kosong.... takkan Ketua Agama Islam takmo nak komen mender.... Majlis Fatwa Kebangsaan jangan harap la.....  Mufti pon senyap..... 

3 comments:

  1. betul kata ko bro..semua senyap jer... masing2 jg duit masing2

    ReplyDelete
  2. Yang senyap dok jaga duit masing2. Ustaz UFO ni bising2 sebab masih tak cukup duit. Baru masuk umno le katakan...

    ReplyDelete
  3. mana dia ustaz tok guru pondok kat Klate yg kepoh isu "Kafir harbi" hari tu? Takkan dah spt fund 2 juta tak nak komen langsung pasal CSL yg terang-2 kapir harbi pasal tak suka hudud dilaksanakan?

    Oh dia pun tgh kira duit 2 juta tu kot?

    ho ho ho ..dunia 2x!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja