Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

02 October 2012

Bila Komunis Lebih Menghormati Islam?

Bhai... Lu tak pelik ker bhai... Kat Malaysia nih puak-puak yang bertelagah sama-sama menggunakan agama sebagai elemen kekuatan diorang... Tak kira lah belah mana... Belah yang lagho pon samer apertah lagi dengan puak yang alim...

Yang lagi lawak tue... Kedua-dua puak yang bertelagah nih sama-sama pulak mencari peluang membantai aliran komunisma dan sosialisma... Kononnya kedua-dua aliran nih yang menyebabkan masalah nih...

Diorang tak mau mengaku bahawa diorang yang bertelagah nih la yang sebenarnya penyebab Islam makin tidak dihormati di Malaysia... Memang la memang diorang nih..

Tapi... Cuba lu tengok aper penyelesaian yang kedua-dua pihak yang bertelagah nih cuba usulkan... Takder... Yilleks... Nada... Zlich... Abis kuat pon setakat berarak berdemo... Itupon sehari jer kecoh membantah.. Pastue senyap... Hahahaha... Stakat nak masuk dalam TV jer... Hahaha

Tak macam aper yang komunis telah buat... Yang ini gua lagi respek... Berkesan... Bila komunis plak lebih menghormati Islam.... Mmmmm... Aper nak jadi la....

4 comments:

  1. Russia Moden bukan sebuah Negara KOMUNIS sekarang..mereka adalah sebuah negara republik..Soviet Union dah lama ranap.

    Hati2 Bro,selidik dulu fakta kita.

    ReplyDelete
  2. Bhai/DeeDee Anonymous...

    Mmm... gua ader skit terkhilaf... thanks sebab bagi input... anyway... walau aper pon... mereka lagi prihatin berbanding Malaysia yang Islam menjadi Agama Persekutuan.... buat malu jer Malaysia nih...

    ReplyDelete
  3. Manusia ni suka sgt berdemo... andai kata ada filem yang kata ISLAM TAK MEWAJIBKAN SOLAT 5 WAKTU... agak2 ada tak DEMO... dan agak2 lagi yang berdemo tu solat 5 waktu tak? sesungguhnya solat tiang agama islam...

    ReplyDelete
  4. Bhai/DeeDee Anonymous...
    hahaha... gua stuju ngan aper yang lu tuliskan tue... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja