Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

31 October 2012

Tujuh Hari Notis?

Bhai.... baru gua tau.. rupanyer... Pemuda PAS itu hari ader bagi Chua Soi Lek tujuh hari notis... peluang selama tujuh hari untuk Chua Soi Lek tarik balik kenyataan dier dan meminta maaf kepada semua orang Islam di Malaysia.... tapi... setahu gua aaa.... tak sampai 24jam ... Chua Soi Lek terus kuarkan kenyataan yang takmo nak mintak maaf dan tarik balik kenyataan dier...

Hahaha.... aper dah jadi ngan notis tujuh hari tue... tak sempat abis masa tujuh hari Chua Soi Lek dah balas.....

Rupanyer... sebahagian daripada agenda demo 180 orang didepan pejabat MCA tue aderlah... kalu Chua Soi Lek takmo nak mintak maaf dan tarik balik kenyataan lahanat dier tue... Pemuda PAS akan menganjurkan satu demo lagi dan hantar satu surat untuk menghadap Agong untuk mengadu hal ini...

Soklan yang bermain difikiran gua aaa.... lu ingat Agong ader nak amik pot ker pasai isu Chua Soi Lek nih.... (bhai... ini bukan menghasut atau menghina.. dan takder kena mengena dengan Akta Hasutan 1947) ..... sebab selama nih pon.... takder komen mender pon daripada pihak Istana biler ader kes macam nih...

Bukan sekali Chua Soi Lek buat perangai camnie.... dah banyak kali....  dan persoalan yang gua nak tekankan kat sini.... Kenapa nak kena tunggu sampai Agong balik dari Mekah...  Timbalan dier kan ker ader.... takkan Timbalan tabley nak panggil Chua Soi Lek mengadap dan sound sedas dua kat dier... Takkan Timbalan takder kuasa nak panggil... takkan la kot...

Sebab setiap kali Agong keluar negara.... Timbalan akan mengambil alih tugas memangku..... ini stendet prosidur nih.... eerrr.... ker gua silap pasai benda nih...  mmmmm....

Oh yer... kalu Sultan Johor pon takmo nak sound dan bising kat Chua Soi Lek... walaupun Chua Soi Lek tue rakyat negeri dier... patut dah boleh kena buang daerah dah.... buang negeri.... pasai memalukan Negeri Johor....  tapi... senyap jer Sultan Johor.... tak bising pon... jadi takkan la Agong dan Timbalan dier nak amik pot lebih kot... kasi chan la kat Sultan Johor kan....

(P/S: Kepada rakyat Johor dan warga Malaysia yang lainnyer...... lu orang tak payah la nak buat kecoh mender .. sampai buat report polis sebab artikel gua nih... buang masa jer... baik lu orang suruh Sultan Johor sound skit kat Chua Soi Lek tue... yang itu lagi bagoosh)...

2 comments:

  1. Sultan johor pun terpinga2 tak tau apa itu hudud.... camne nak komplain? Tanya mufti pun mufti sorok fakta tentang hudud.

    Nak tanya noh gadot? Hentikan... bekas mufti yang paling bangang selepas harusanasini. Semuanya bakal jadi bahan bakar api neraka.

    ReplyDelete
  2. Soi Seks nak jadi batu api perkauman, agama dan isu sensitif... Nak bagi PR dicucuk-cucuk...
    Macam ex bos UITM cakap dulu...

    tapi ini apek tua SOI SEKS sudah silap cucuk...
    CUCUK AMOI MCA je pandai...
    Last-last mufti, PM dan puak-puak syaitan haramjadah UMNO jugak yang kena...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1