Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

21 October 2012

Demo Anti MCA Anjuran Pemuda PAS Jumaat Ini !

Bhai.... lu agak-agak aaa.... berani ker Pemuda PAS nak anjurkan demo anti MCA seperti tajuk artikel gua nih .... Berani ker Dewan Pemuda PAS nak menganjurkan satu demo besar-besaran mengecam MCA yang anti Islam... yang menghina Islam....  berani ker Nasrudin Hassan Tantawi dan Nik Abduh nak aderkan demo macam nih...

Tak payah la pong-pang.. pong-pang hari-hari sana sini dalam ceramah berbagai... pasai "kununnya" mempertahankan Islam... menjadi pejuang Islam... tapi... dalam masa yang sama... tak berani nak menegur dan berdemo kepada MCA....  awat jadi pengecut sangat nih..  telur letak kat mana???

Biler kes kat Amerika ker... kat luar negara ker... cukup cepat dan berani nak anjurkan demo berbagai... siap dalam demo gempak giler berapi-api bagi ucapan berbagai... tapi... senyap jer kalu yang berlaku kat Malaysia....

Dulu masa Mahathir Mohamed, Abdullah Ahmad Badawi, Najib Razak, Ahmad Shabery Cheek dok kuarkan statement anti Islam dan anti Hudud.... takder pon satu tindakan daripada Pemuda PAS... senyap jer macam takder telor... abis kuat pon berani cuma keluarkan statement atas kertas jer... itupon bagi dalam bentuk Faksimili.... tabrani nak berdepan... Kalu dah ketua pon kecut.. aper lagi la anak buah.... hahaha

Aper... Pemuda PAS takut sangat ker nak berdemo depan pejabat MCA biler Chua Soi Lek menghina Islam... takkan takut kot... pejuang Islam mana boleh takut.... aper daaa... Nih Abduh tue... takkan tabrani nak lead Pemuda PAS buat demo.... kata hebat dalam bab agama nih.... tapi... mmmmm... simpan jer la...

Atau... diorang tau.. kalu buat demo anti MCA tue... nanti takder la peluang diorang nak dapat tempat dalam kabinet lepas PRU13  kot.... kalu jadi kerajaan campuran nanti.... ala... UG bergabung dengan UMNO ..... hahaha ... susah la kalu buat demo awal nih... nanti MCA akan bantah UG bergabung dengan UMNO.... hahaha

Aper pon.. gua cabar Pemuda PAS anjurkan Demo anti MCA Jumaat ini.... hahahaha ... masih ader masa 5 hari untuk mengwarwarkan kepada semua Pemuda PAS... dan masih ader masa untuk plankan event nih... Kalu diorang berani buat... gua akan turun KL join diorang...

5 comments:

  1. bro cipan;

    gua rasa lu dah provoke lebih ni, walau dalam kebanyakan isu, nasarudin dengan abduh mmg lembap.

    tapi, berdasarkan cabaran dan keperluan semasa, gua berpendapat elok kalau pedekatan lembut lawan keras, daripada ambik pendekatan betul setuju lawan salah bantah.

    sebab chua soi lek tu bukan ancaman sebenar.

    ancaman sebenar ialah keuntungan yg dia dapat kutip dari puak puak non muslim yg dangkal pasal islam dan hudud mcm dia jugak.

    wallahua'alam

    ReplyDelete
  2. Bhai Muro - Zadell...

    Aper-aper pon... gua masih tertunggu jugak ader berani ka itu Nasrudin Tantawi dan Nik Abduh nak buat itu demo....

    Zulkifli Nordin, Hassan Ali, Harussani, Ibrahim Ali tue semua gua rasa dah kojol... dah mampus.. pasai tue semua sudah takder dengar diorang punya komen...

    ReplyDelete
  3. Asalamualaikum bro. gua fikir tak perlu diadakan. Gua kuatir akan berlaku huru hara. Kita tengok najib relek je. seolah2 tunggu reaksi negatif pihak kita.Pekida pun senyap.. gua fikir ini perangkap agar kita ke jalanraya. jika kita buat mungkin berlaku insiden tak diingini. Rusuhan melayu vs cina akan menguntungkan bn. Isytihar darurat. diorang akan memerintah lagi. wallahualam.

    ReplyDelete
  4. hati muda you statement is true..
    Mereka sedang memerangkap PR. Ingat apa Mao Zedong kata ' uproar in the east strike in the west'
    Itu sebab nya UMNO diam je....
    Macam juga apa yg BUSH buat kat Twin Tower 9/11. Ingat , jangan salah langkah.\

    SOI Lek tu hanya umpan jeee.

    ReplyDelete
  5. buat kerana Allah. Mati kerana Allah.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1