Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

10 October 2012

Bila Majlis Syura Ulama Nak Bermesyuarat Lagi?

Bhai... Nih gua nak tanya Hadi Awang dan Harun Din... Biler aaa Majlis Syura Ulama PAS nak bermesyuarat lagi? Gua tak sabar nak tunggu pengumuman tarikhnyer... Mesti kalu nak buat pon tarikh dier sebulan dari sekarang... Hahaha

Jangan lupa jemput skali Nik Aziz... Masa nak jemput tue bagitau la akan ader dibincangkan tindakan untuk Nasharuddin Mat Isa nih.. Pasai keceluparan Nasharuddin Mat Isa semalam tue.... Hahaha

Then.. Boleh la kiter semua berpeluang tengok semua ahli Majlis Syura Ulana dok bekap Nasharuddin Mat Isa sebelum tarikh mesyuarat tue... Boleh la nanti kiter semua tengok Nik Aziz balik awal lagi dalam mesyuarat tue pasai takder rupanyer agenda untuk bincangkan isu Nasharuddin Mat Isa nih macam yang pernah berlaku dulu..

Tak sabar betul la gua nak tunggu pengumuman dari Hadi Awang nih... Mesti dier akan umumkan dalam sehari dua nih... Tapi tarikh mesyuarat mesti akan diadakan lewat sebulan dari sekarang.... Hahahaha

Dan hasilnyer ... No action kepada Nasharuddin Mat Isa... PAS dah jadi NATO... no action talk only... Hahahaha

Malas aaa nak layan Nasharuddin Mat Isa yang lebih UMNO dari ahli UMNO....

5 comments:

  1. Salam semua...

    Takat bersidang, hasilnya semua kene tapis. baik pulau je. tanda protes.

    kalau tak nanti bersubahat pulak, ada pihak cakap, ini adalah usaha, tapi usaha tu kene pakai akal dan stategi gak, jangan main langgor je. itu dah serupa NFC!!!

    ReplyDelete
  2. Orang yang bantut dan bermulut herot pulak tu, memang bermasalah kalau bermasyarakat atau berpolitik.

    Kalau jumpa Nasya dan Karpal, ketuk kedua-duanya sekali, tapi ketuk Nasya kuat sikit kerana nak membersihkan Kutu Munafik di kepalanya tu yang tak habis-habis laparkan tawaran Ringgit Malaysia dari Ah Jib dan Muhy.

    ReplyDelete
  3. Majlis Ulamak pun tak berapa nak jelaskan prinsipal ttg 'Tahalul siyasi' dgn non-Muslim atau pakatan kerjasama dgn DAP. Kalu tak takkan Nasha melompat terkinja kinja sana ke mari pasal kerjasama PAS-DAP ni...should be pointless!

    Trickery or clumsy move by Nasha? Susah mau cakap la!

    ReplyDelete
  4. Salam C++

    Mesyuarat ke majlis minum teh?

    ReplyDelete
  5. Bhai Alias Bin Hasan...
    Hahaha... nak kata camana.. dah itu skema diorang... hahaha

    Bhai Melayu Kena Sokmo...
    Tabley bhai... Majlis Syura Ulama PAS sokong dan jaga baik Nasharuddin Mat Isa nih...

    Bhai Hanz Newman...
    YouGi... YouGI.... penyatuan Melayu bhai.....

    DeeDee Yong...
    Minum teh dan makan karipap kot... hahaha... dengar citer takder bincang mender pon melainkan ader pihak yang bacakan statement dan yang lain stuju jer... takder soal dan dakwa-dakwi...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja