Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

22 October 2012

SPR Merayu

Bhai.... Sedih betul lar kat SPR nih... sebab ramai irang takmo percaya dengan SPR... Kredibiliti SPR dah lama jatuh merudum... Hahaha... Even budak taska pon perlekehkan SPR...

Kesian biler dapat tau SPR terpaksa merayu kepada semua agar mereka tidak jadi mangsa perlekehan... Selagi SPR tak bersih luar dalam... Selagi itulah SPR hilang kredibiliti.... Hahaha....

3 comments:

  1. Bro! mintak tolong linked http://mediaperak.net/

    ReplyDelete
  2. Bhai TheSniper...

    Okeh bhai... sudah dilinkkan... hahaha.... perang nampaknyer sudah bermula.... hahaha

    ReplyDelete
  3. Mana kita nak caya SPR ni? Dia dah macam kena 'beli'...biased gila... umpama ref bolasepak yg berat sebelah... Kalu dia biased MAN-U dia pasti bagi penalti walau pun Nani yg jatuh sendiri, atau sekaki jauh luar kotak penalti pun ! Kad merah akan wajib diberikan kepada sesiapa yang berani-2 sentuh pemain Man-U... wow! patut la dia juara EPL sesaje!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja