Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

11 October 2012

Kerusi Parlimen Untuk Nasharuddin Mat Isa

Bhai..... walau aper pon pandangan lu orang yang tak puas hati dengan sikap dan tindakan Nasharuddin Mat Isa nih.... lu orang simpan jer la yer.... sebab mengikut informer gua.... Nasharuddin Mat Isa telah dijanjikan satu kerusi Parlimen untuknya...

Dan kerusi Parlimen ini adalah kerusi yang paling selamat untuk Nasharuddin Mat Isa... bukan kerana PAS kuat melampau di kerusi nih... bukan sebab walau letak tunggul kayu pon para penyokong Pakatan Rakyat akan mengundi Nasharuddin Mat Isa nih... tapi.... tapi kerana kalu kerusi Parlimen nih tidak dapat dipertahankan ... maka ianya akan mencemarkan imej Pakatan Rakyat...

Lu boleh agak ker kat Parlimen mana telah disediakan untuk Nasharuddin Mat Isa .... gua dah dapat infonyer... cuma terlalu awal bagi gua nak dedahkan.... hahaha... lu tunggu jer la.. sampai masa nanti gua akan dedahkan gak.... info panas nih kalu keluar awal tak best....

Khabarnyer penyandang kerusi Parlimen kat situ akan berpindah ke kerusi Parlimen lain... dan kawasan itu akan diberikan kepada Nasharuddin Mat Isa....

Jadi walau macam mana pon lu dan gua tak suka dengan perangai, tindakan dan sikap Nasharuddin Mat Isa yang lebih UMNO dari pemimpin UMNO..... nama dier tetap ader dalam senarai yang diendorse oleh Majlis Syura Ulama PAS untuk menjadi calon PRU13..... nak buat camana..... hahaha

5 comments:

  1. Hai ntah le..ni yg wat mnyampah sst kat PAS NI..NAK KATAKmelompat 2 x? kalo kata bh..l aik uztz semua..tp tindakan cm hampieh...tak amik tindakan kira ok nak bg kerusi parlimen..ha bg wa yg naif politik ni la..cm bg leher nak semlih je..hadoi la .ni pub cm hampieh da ati plak nat ke putrajaya? ha ha ha cm ni punyer keja tak terbelit ke nnti ngn ular sawa yg lg perkasa? kalo la da prti politik Islam len kat Msia ni..kkdg rasa sia2 je kita sokong/perang kat dunia ciber tuk depa...tp demi msa depan negara rakyat..nak tak nak terpaksa jg le ..hah.piiirahhh..

    ReplyDelete
  2. pegi mamposlah kau nasha

    ReplyDelete
  3. Salam C++

    Nasharuddin tu ostad PAS ke? Kot ostad apese peranger macam ameno?

    ReplyDelete
  4. DeeDee LaraSepi...
    Nak buat camana... dah itu stendet diorang... pening aaa...kekadang tue penat gak...

    Bhai/DeeDee Anonymous...
    Jangan kiter doakan dier mampus.. cukuplah kiter doakan supaya dier keluar PAS dan masuk UMNO jer terus.. tak payah menyusahkan PAS dan Pakatan Rakyat...

    DeeDee Yong...
    Errk.... setau gua dier bukan ustaz... camana yang bukan ustaz boleh masuk sekali dalam Majlis Syura Ulama PAS... yang ini gua pelik aaa.. Dulu dier cuma pensyarah undang-undang syariah jer... gua cukup tak respek orang yang belajar undang-undang.. tapi tak pernah terlibat dengan mana-mana kes berkaitan undang-undang (sebagai pendakwa ataupon pembela)... setakat nak ngajar undang-undang... gua rasa sesapa pon boleh... So realistiknya.. dier bukan ulama....

    ReplyDelete
  5. Ustaz Nasha ni entah apa apa la. kalu dah PAS tu jangan la sampur UM-NO tu... karut saja. Kalu kita A, dia B. Tak bolehnya sama.

    TAPI occasionally boleh la kita duk sama, kerjasama, pakat-pakat mana yg boleh. Yg Islam suruh lagi bagus. Kalu takat nak perpaduan TAPI sebenarnya korang saja-2 nak kayakan diri sendiri, nak penuhkan tembuluk korang orang atas saja, boleh sapu/ dapat imbuhan dsb'nya tu... go to hell, la! Tak kira la lu olang ulaamak pun!

    Maslahnya orang meluat perangai dia. Pandai menipu pun syarat jadi sorang ulamak Majlis Syura PAS ker? Perangai (akhlak) lu olang kena sama tinggi ilmu lu olang la.. Cakap mesti serupa bikin, bikin apa lu cakap, just walk the talk!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja