Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

25 October 2013

Kambing Hitam Oh Kambing Hitam

Bhai/DeeDee sekalian...

Episod rompak dan bunuh di AMBANK USJ dah jadi makin menarik... Dah ader kambing hitam la pulak... Hahaha

Siap ader plak citer yang kata "kununnya" syarikat Securiforce Sdn Bhd tak cukup kakitangan... Jadi yang tue terpaksa pinjam kakitangan keselamatan dari Kawalan Prima Sdn Bhd... Hahahaha

Just nak kasitau lu orang... Kalu guna anggota yang dipinjamkan nih... Secara otomatik lesen boleh batal lar... Bukan lesen senjata api.. Tapi lesen operasi... Mana boleh main suka-suka pinjam sana sini... Sebab kalu pinjam... Biler jadi aper-aper pihak mana yang nak bertanggung jawab???

Aper daaaa nak pusing citer agak-agak la wei... Nak bekap pon pandang la kiri kanan skit... Nak guna kambing hitam pon pastikan la yang ianya ori... Hahaha

Gua nak tengok sampai biler diorang nak pusing belit citer nih... Yang pasti... KDN dah lepas tangan dan basuh kaki... Hahaha... Walhal sebenarnya KDN telah buat salah besar dengan tak jalankan SOP yang diorang tetapkan sendiri...

Lepas nih mesti kiter akan dihidangkan citer ader pegawai sumber manusia yang diarahkan berenti atau pecat bagi kes nih... Semua yang kena cuma bilis jer... Jerung masih lepas bebas

Gua percaya "Pandora Box Has Been Opened"  .... Tunggu dan lihat ... Hahahaha

Oh yer... Kenapa kambing itu hitam aaaa??? Hahaha

4 comments:

  1. sebelum jadi tak peduli bila dah jadi
    baru rasa macam cili padi.manusia oh manusia balik la hidup ikut jalan yang ditetap oleh Allah.

    ReplyDelete
  2. betul la..nape mesti kambing tu kaler itam. Nape x putih ke tompok e..atau tukar je kambing tu dgn cipan ke tenuk ke tapir ke...hahaha...

    ReplyDelete
  3. Mereka dah boleh mengundi pun pada pilihanraya lepas....

    ReplyDelete
  4. Awang dan gagak yang disalahkan pun selalu dikaitkan dengan warna hitam.

    p/s. musa hitam tak terasa ke?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja