Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

03 October 2013

Siapa Disebalik Akramsyah Sanusi

Bhai/DeeDee sekalian...

Hahaha.... Kalu gua tulis pasai pemilihan untuk Muktamar PAS kali nih... mesti mangkuk-mangkuk ayun dari Terengganu akan meroyan... hahaha.... Nak buat camana.... PAS mana boleh kena kritik... PAS maksum... Geng Sarban memang maksum.... Hahaha... mana ader buat salah,.... biler memfitnah pon takder masalah.... sampaikan Presiden pon buat fitnah langsung dibekap oleh sekalian geng Terengganu @ Rusila... hahaha

So.... bab pemilihan PAS... gua kasik la orang UMNO yang ulas... sebab gua sebagai ahli PAS tak layak (diorang kata lar) untuk ulas dan kritik.... Hahaha

Jadi... mengikut saranan Mahathir Mohamed..... yang mahukan UMNO menerima dan mendengar krtitikan dan luahan orang dari luar UMNO bagi pemilihan kali nih... maka gua pon terpaksa la tulis skit.... Hahaha... Jangan mare aaa... hahaha

Okeh.... agak-agak lu orang aaa.... siapa disebalik Akramsyah Sanusi nih.... hahaha.... ala... Akramsyah Sanusi nih skrang dok sebuk nak cabar Khairy Jamaluddin (KJ) nih.... hahaha.... sampai ramai blogger yang khabarnya dah disponsor oleh pelobi dier untuk menulis yang muluk-muluk jer tentang dier...

Isu jawatan dalam MAYC pon jadi kecoh... Hahaha... sorang kata takder nama... sorang kata ader nama.... Hahaha... takkan la ROS takder rekod kot tentang ader tak Akramsyah Sanusi nih jadi presiden MAYC..... hahaha.... takkan la kot.... hahaha

Gua saspek... ader orang dibelakang Akramsyah Sanusi nih... dan orang nih skrang nih sedang mengidam kerusi dalam MT UMNO.... hahaha... dan dier sedang bersedia untuk cantas sesiapa sajer yang nak halang dier naik.... Hahahaha.... Sebab itu lar dier gunakan Akramsyah Sanusi... supaya dapat kekang pengaruh Khairy Jamaluddin.... sebab hanya Khairy Jamaluddin jer yang menjadi pesaing dier sebenarnya dalam UMNO....

Yang lain semua sudah tua... semua sudah mau expired.....  Hahahaha

Gua dah kasi hint lu.... gua rasa lu boleh agak-agak nih... betul dak.... hahaha

Ader paham ka???

4 comments:

  1. Saper lagi pewaris tahta la kan Bhai :P

    ReplyDelete
  2. Bhai...

    hang ke budak agency cari jodoh yang FZT cter kan tu?...

    COBOL

    ReplyDelete
  3. balik balik anak bapak nak celapak

    ReplyDelete
  4. bhai, post VP bolehke tanding kalau tak pernah pegang MT? isu gak tu..nampak sangat kemaruk jawatan. tak mau berjalan, terus nak melompat..musuh kepada musuh kita adalah sahabat kita..you go khairy..

    aymy8888

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja