Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

15 April 2018

Cukup-Cukup Lah Bawak Fitnah

Bhai/DeeDee semua....

Bila masa AMANAH ditubuhkan? Bukan ker selepas penggunaan cai dalam Muktamar sampai terkeluarnya ramai dari saf kepimpinan... Lepas dua tiga bulan baru diorang tubuhkan AMANAH .... So... Bila masa pulak Abdul Hadi Awang (PAS) tolak AMANAH??? Please la... Kasik specific date lar wei....

Bab konon ader cubaan untuk ubahkan perlembagaan parti tu..... Hahaha... Sila bagi bukti la sapa nama makhluk Allah tu... Takkan tarak berani mau kasik nama.... Takut kena saman ka? .... Pertuduhan tanpa bukti kira cam fitnah la Aji oooi....

Cukup-cukup lah mabuk Fill Kudha ..... Hahahaha ... Oh yer... Abdul Had Awang nih takmo pertikaikan atau jawab pertuduhan Adnan Mansor (mamak yang mengaku Tengku nih) pasai petugas PAS guna pil kuda ka masa PRU13...

Adoyailah.... Fakta tarikh masa pon kelaut..... Aoyailah.... Hahaha


Bab cubaan macai dan walaun yang tak puas hati ngan gua tue.... Hahaha... Terima kasih la sebab layan blog gua.... Hahaha .... Takpa gua takder amik ahti pon.... Hahahaha

3 comments:

  1. apsal semenjak duamenjak ni yg dipanggil ulam'mak persiden pas nampak tak cerdik langsung

    ReplyDelete
  2. Yg konkong mamak ni trojan2 Bumno sbb tu napok x cerdik.. spt Abodoh mengaku Dr Sam dan Zudi betul bendul mainkan lagu2 yg Bumno nak dengar dlm kepala Mamak ni. Jadi yg keluar mulct dia ayat2 proBumno. Hudud dan RUU355 dah hilang dari Manifesto..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja