Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

20 April 2018

Liow Tiong Lai Kini PM Malaysia (Sementara)

Bhai/DeeDee semua..

Lu orang jangan terkezut... la nih... setelah 16 orang ahli UMNO memulakan tindakan Mahkamah terhadap isu status pertubuhan UMNO .... maka tidak lah layak lagi Najib Razak menjadi Perdana Menteri Malaysia (Sementara)...

Ini kerana UMNO masih tergantung keabsahannya dari segi undang-undang dibawah Akta Pertubuhan..

So.. kalu ikut hirarki... maka Liow Tiong Lai (selaku Presiden MCA) lah selayaknya menjawat jawatan Perdana Menteri (Sementara) Malaysia...

Hahahah... akhirnya orang Cina gak jadi Perdana Menteri Malaysia (sementara).... elok sangat lah tu.... China Komunis dan MCA kan rakan rapat... hahahaha

Hahaha

Dapat PM Malaysia dari bangsa Cina.... hahaha ... syabas....

5 comments:

  1. Awesome article.

    ReplyDelete
  2. kata kat PH, jatuh atas batang hidung sendiri...kah kah kah...

    ReplyDelete
  3. hiluup liow hiluuup lioooow

    jho low manyak sinang hati ooo

    ReplyDelete
  4. kalau ini macam Tun M pun tarak boleh jadi PM la bhai?? dia takdak parti.. UMNO x brtanding bhai.. yang bertanding BN.. lagi satu bhai.. PM dilantik oleh YDPA yang mana pada pandangan baginda seseorang ahli dewan rakyat itu mendapat paling banyak sokongan.. jadi di mana Ds Najib tak layak jadi PM bhai walaupun UMNO diharamkan sekalipun..atau gua salah??

    Labu Labi

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1