Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

02 April 2018

Musim Meludah Ke Langit

Bhai/DeeDee semua...

Musim sekarang ni adalah musim meludah ke langit.... Sana sini lu boleh lihat ramai yang meludah ke langit.... Yang pakai songkok buat kerja meludah tu... Yang pakai ketayap pun buat kerja yang sama... Tak kisah siapa pun... Cukup ramai....

Yang dulu kata suka GST... Dier yang undi bagi ader GST... La ni dier yang berdemo depan Sogo konon benci GST...., dulu adee yang kata demo bukan budaya kita..., la ni dier yang lebih berdemo....  Patut masa dier ni berdemo... FRU kasik tembak itu tear gas.... Baru ader akai merasa apa yang kitorang dulu rasa...

Menang macam bangsat ja mangkuk ayun yang kaki meludah ke langit ni.... Samer semua tabley pakai.... Semua sama jaga kedudukan dan tembolok diorang ja... Diorang dapat ja apa dionang nak nanti... kita ntah kemana diorang humbankan...

Bangsat... Celaka.... Hampeh..... Semua ader depa ni...

Menang jadi YB nanti habis lupa semua janji dan undi..... Semua lupa dunia..... Patut Malaysia ni macam India.... Mana-mana YB yang tak boleh pakai.... Tak boleh guna kepada rakyat.... Kita kalongkan bunga.. Pastu kita pasang bom... Kasi letup mampus sekor-sekor.... Baru yang lain akan ader akai..... 

Huhuhu.... Macam aper yang kena sama Rajiv Ghandi dulu tu.....

Errr.... Nasib baik la Rakyat Malaysia ni jenis penakut kering..... Hahahaha... Sebab tu la semua YB selamat sampai la ni walaupun kencing pengundi dier berkali-kali.... Pengundi masih tetap akan undi dier...... Hahahaha .... Sebab ramai pengundi bodoh dan penakut....

 So jangan la membunuh.... 302 Kanun Keseksaan tu bhai.... Hahaha

Sebab itu kat Malaysia orang guna jampi atau santau ja.... Selamat takder rekod, fingerprint atau bukti.... Hahahaha.... Sebab itu lah jadi kes Mona Fandey dulu..... Hahahaha

Adee paham ka???

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1