Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

03 April 2018

Ini Contoh Penyebar Berita Palsu

Bhai/DeeDee semua...

Menjelang beberapa hari sebelum PRU13 .... Mamat sorang nih bawak citer konon dier ader bukti orang itu dan orang ini terlibat jual pil kuda dan air ketum.... Biler orang tanya mana bukti.... Dier kata ader la bukti....

Sampai la nih satu habuk bukti pon takdak...

Hahaha..... So rasanya boleh kot mamat ni sangkut kes bawah RUU Akta Berita Tidak Benar.... Hahahaha


Samer macam mamat kat bawah ni.... Depa kawan baik.... Sebab tu la depa sama-sama nak sangat berselingkuh dengan UMNO....

Mamat ni lagi lejen...., 2 ,inggu dier cakap pada 2012 .... Sampai la nih tak nampak lagi bukti tue.... Hahahaha..... Berita palsu sungguh lar...



No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1