Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

30 April 2018

Sedondon Berbaju Pink Juga Asbab Mimpi

Bhai/DeeDee semua....

Hahahaha..... Mimpi punya hal.... Gua gelak jer....  Habislah semua ikut mimpi.... Huhuhu ... 

Ketua DHPP Pahang si Bala tue pon katanya dah mimpi 3 kali jumpa Nabi... Kesian lah Lim Guan Eng tak dapat mimpi jumpa Nabi... Tu la..... Ketegaq sangat LGE nih...




P/S : kerap gak mimpi jumpa awak.



15 comments:

  1. mne VSR bro..hehe

    ReplyDelete
  2. Kan best mimpi 10hb may gst takder. .. Minyak rm1 seliter. ... Gula rm1 sekilo. ... Elektrik cuma rm15 swbulan. ... TOLLLL takderrrrrr. ... NOTA. . . Bila masalak mimpi bole jadi hujah. ...😎😎

    ReplyDelete
    Replies
    1. gaji balik pi 700.. gagagaga.. mau ka?? pii rah zaman madey dulu pun kecoh hal sama la..

      Labu

      Delete
  3. Aku ada baca hal2 org alim dan wali2 Allah yg dpt bermimpi jumpa nabi SAW, mrk tak akan beritahu sesipa pon selain suka berzikir sendiri2 dan menangis sorg2.

    Wktu Nik Aziz jd mursyidul dulu ddlm apa keadaan sekalipon GETIR nya bertanding PRU takde pulok nak bawa cerita "mimpi2" nih..

    Semenjak arwah Haron Din dan kini Hashim Jasin jd morsyittool, 2 org kuat ahWANG Ardy nih sgt kuat berhujah dan bermain dgn "mimpi2"

    Alangkah hebat dan mulianya apb kaki PONTENG U-Turn FITNAH-pilkuda Memaki hamun serta klepet sdondon mencuri dpt bbrp kali bermimpi jumpa nabi..apakah begitu punya syarat2/ciri2 yg DAHSYAT baru buleh dpt kerap kali mimpi jumpo nabi?

    Dah sama jd mcm cerita "GEMPAR" jibgor dpt keistimewaan warak dan syumul oleh raja soud masuk kdlm makam nabi ler pulok!?

    Jgn terkejut klu pasni jibgor pon "mimpi" dah 100x jumpo nabi gak!

    ReplyDelete
  4. Yg tak cerdik wal boddo je cayakan lebong si mimpi tu!!

    ReplyDelete
  5. Bermimpi TGNA berkaki sebelah dimaksudkan kepada Hadi sendiri. Satu iktibar untuk dia.

    ReplyDelete
  6. Suci sungguh lebai parti suci sehingga Allah beri mimpi mcm2 sbg modal politik! Nik amar tak mimpi upgred range rover baru atau Q7 jk menang nanti. Takkan bantuan malaikat masih tak cukup

    ReplyDelete
  7. Maknanya hadi ini dah sama taraf dengan mr BALA yang sama2 mimpi 3 kali jumpa Nabi. Atau BALA yang dah setaraf Hadi ya. Aku pulak baru mimpi pergi Jasin naik kereta porsche pekena ikan bakau. Nak tanya nik amar dan hj hasim apa tafsiranya ya.

    ReplyDelete

  8. Salam CAHAYA Cinta-NYA..

    CAHAYA Cinta-NYA mengajak kita bnar2 mnjd ISLAM=PASRAH=SURRENDER=OPEN kpd smutlak2CAHAYA KBNARAN drp ALLAH...bukan bukan bukan..

    ..bukan n BUKANnya mnjd PASRAH=ISLAM=SURRENDER kpd siDajjal=pmBOHONG yg tlh menDajjalkan kehidupan kita mnjd Barbaric=Tipu/KELIRU=SONGLAP=Fitnah=PONTENG=Uturn=Khianat=Zalim yg mmbawa kpd kesengsaraan n kemusnahan yg GELAP gulita ye ke dok? ha ha..


    Salam CAHAYA ..Sahabat Yg Budiman
    CAHAYA Cinta-NYA.. Mekar di HATI
    CAHAYA Cinta-NYA ..Kita Sulohkan
    d Elegance-MIND.. Elegance PEKERTI

    d Elegance-MIND.. Elegance PEKERTI
    CAHAYA Cinta-NYA ..TAK Tau menCURI
    CAHAYA Cinta-NYA.. TAK Tau Mngkhianati
    Kaseh Mem-BERI ..FITRAH Yg Azali


    d Elegance-MIND.. Elegance PEKERTI
    Kaseh Mem-BERI ..TAK Tau menCURI
    Kaseh Mem-BERI.. Bakti dan BUDI
    CAHAYA Azali ..Dibawa Ke Mati

    Apb CAHAYA... Menyuloh ke HATI
    Kan Terang n JELAS ...Hakikat DIRI
    HATI mu di Suloh...Crystal Trnsparency
    HATI mu TAK kan lagi Tau...Menipu menCURI


    Lets dLIGHT ofLUV shines in ur HEART strongly NOW n 4ever..
    s dLIGHT shines strongly inside, did u try 2 run away n so to hide?
    OR did u luv luv n LUV 2 b dLIGHT ofLUV thts really2 Transparent n clear..
    AND bcome anElegance-MIND thts so LOVING ofGIVIN-SHARIN of dGreatest height

    We r ONE(AHAD) n owez'll be myLV my dearestONE, s in dLUV Family of dLIGHT we keep shining each other,dLIGHT 'll come dQUANTUM of dAbsolute LIGHT 4ever in ur HEART hu hu.. n so I LUV U I LUV U n LUV U x7 hu hu..

    ReplyDelete
  9. Setakat dah lepas 24 jam kes mimpi Hadi Awang viral, semua walaun yang ada dalam geng whatsapp dan telegram belum lagi kongsi berita mimpi Hadi Awang ni. Mungkin depa tengah sibuk kempen pada bini dalam bilik.

    ReplyDelete
  10. aku pun mimpi tentang hadi selalu ponteng persidangan siap amik gaji dan elaun MP sekali apa maknanya wahai tukang karut .

    ReplyDelete
  11. Ambe mimpi fathia dgn neolofa kira bahagia doh

    ReplyDelete
  12. So many things u forget.....so don't talk about me or about your dream.....just wasting time

    ReplyDelete
  13. dulu masa sokong dia kata apa pun hangguk.. la dah x kawan jadi lain pulak.. supa madey la.. dulu mahafiraun la.. la ni maha apa.. maha suci kut??maklumlah satu geng..

    Labu

    ReplyDelete
  14. ...empunya diri sipemimpi perlu ambil perhatian. Itu merujuk kepada dirinya.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja