Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

14 April 2018

Pengundi Bagan Datuk Jangan Jadi Bangang

Bhai/DeeDee semua ...

Nih gua nak ingatkan pengundi Bagan Datok .... Cukup-cukuplah jadi bangang.... Mamat Jawa sorang nih dah lama pegang kerusi Parlimen Bagan Datok .... Tapi aper yang dier bawak kat Bagan Datok ... pekan Hutan Melintang yang dalam kawasan Parlimen dier tue pon masih camtue.... Kat simpang empat yang adee Balai Polis tu masih lagi macam tue...

Nih pasai kebangangan Mamat ni... Tu yang sampai keluar stafement bangang macam nih... aper punya Timbalan Perdana Menteri la.... Huhuhu .... Takkan la pasai beras sekampit berlogo BN .... Jadi sebab maaih nak mengundi si mamat Jawa nih.... Aduyailah..... Huhuhu

Patut sebagai Timbalan Perdana Menteri dier kena galakkan orang semua balik mengundi.... Tapi ntah la.... Pasai bangang sangat kot... Huhuhu .... Maybe bingai kot??? Takppn diee cuak kalu ramai yang balik mengundi... dier boleh kalah.... BN boleh kalah.... Dan dier nanti akan kena semak dan siasat balik kes tumbuk Amir Bazli Abdullah kalu PH memerintah Malaysia.... Huhu .... Cuak bhai.... Cuak....


P/S : Awak bukan mengundi Parlimen dier nih kan? Harap jangan la awak.... 

4 comments:

  1. hari ni hari yg baik....so post yg baik2....

    ReplyDelete
  2. Ok bro...Have a sweet honeymoon in istanbul....mmg sah kaya kan

    ReplyDelete
  3. Jawa Ponorogo Samseng ni.

    ReplyDelete
  4. dgr cerita pokcik ni tabung nya besar, byk & penuh....
    tapi, siapa yg tak kaya dlm BN tu???..

    mudahnya rakyat dibeli bila diperlukan.....

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja