Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

30 March 2013

Kapirnya Zulkifli Nordin

Bhai... Gua nak tanya nih.... Lu tau ker saper yang bagi Zulkifli Nordin nih bagi kuliah agama kat surau dan masjid nih... Saper aaaa yang bagi tauliah kat dier aaaa....

Kalu selama nih dier dok bising kata Khalid Samad takder tauliah untuk buat tazkirah dan kuliah... Tapi biler kena tang dier sendiri.... Aper dier nak kata?

Hahaha... Nih bukan lagi siap buat takzirah dan kuliah kat surau dan masjid... Tapi siap lagi memfitnah orang lain tue.... Tak kisah la orang yang dier fitnah tue ujud atau cuma rekaan dier jer... Tapi masalahnyer siap boleh plak memfitnah orang bukan Islam atas isu agama dan kepercayaannyer....

Tapi fitnah tetap fitnah... Aper daaa... Walhal Rasulullah dan para sahabat pon tidak pernah diketahui dalam sejarah memgfitnah Abu Jahal atau Abu Lahab... Malah takder jugak yang memfitnah Abdullah Bin Ubai...

Nih .... Memandai-mandai jer Zulkifli Nordin buat kerja macam haramjadah memfitnah dan menghina orang lain yang bukan beragama Islam..... Tambah lagi menghina agama dan kepercayaan diorang.... Ini ker contoh orang Islam... Ini ker contoh pejuang Islam...

Takder la... Mana boleh ini contoh orang Islam dan pejuang Islam... Ini ader contoh orang KAPIR....

KAPIR = orang yang mengaku dier Islam tapi sebenarnya lebih kafir dari orang kafir...

Memalukan sungguh... Tindakan dier nih secara otomatik akan memalukan dan menjatuhkan martabat serta menghina Islam itu sendiri.... Pada gua... gua langsung tak respek kat orang KAPIR nih...

Sebab... Jenis orang KAPIR nih sebenarnya tak layak menghuni dunia ini yang makhluk didalamnya ada yang beriman dan ada yang tidak... Ader yang Islam dan ader yang tidak...

Jenis KAPIR nih nak campak kemana pon tak tau la... Kat dunia nih tabley... Nak campak kemana aaaa... Tolong bagitau sat....

"Janganlah kamu menghina agama lain kerana nanti mereka pula akan menghina agama Islam tanpa ilmu"

6 comments:

  1. mangkuk ni hanya layak buang dalam mangkuk tandas ! ABU !

    ReplyDelete
  2. Mana layak Zul Kulim ni distatuskan "Kafir" hanya sebab dia banyak hutang dan kuat penipu. Lebih layak baginya adalah "Munafik", kerana munafik lebih hina dan rendah dari "Kafir", kalau Neraka yang disediakankan untuknya pun adalah Neraka Will yang lebih dalam dari Neraka Jahanam untuk golongan Kafir (engkar).

    ReplyDelete
  3. mangkuk hayun ni, xboleh dilayan. hahaha

    ReplyDelete
  4. Kapal-kapal tentera laut China buat eksersais di James Shoal macam mana inteligen Malaysia tak tau? Tido ke hape?

    ReplyDelete
  5. Bhai...;

    Lu campak jer si muanafik kapiaq Zul Kulim tu dalam hutan banat... layaknya dia ceramah kat penghuni dalam hutan jer...

    ReplyDelete
  6. anon 1:49,
    kalau lu pun dah tau, takkan shin beth malaysia tak tau plak, bhai??
    rilek2 sudah.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja