Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

23 March 2013

PapaTulur

Bhai.... Hahaha... ader setengah jam lagi..... tinggal setengah jam jer lagi dari tempoh 48 jam selepas 48 jam pertama yang PapaGomo bagi kat Anwar Ibrahim.... maknanya dah dekat nak masuk 96 jam dah dari masa ugutan tue.... masih lagi PapaGomo tak berani nak publish video penuh yang dikatakan video kebejatan Anwar Ibrahim... hahaha

Untuk pengetahuan.... gua bukanlah pengkagum, penyokong dan peminat Anwar Ibrahim... tapi pasai PapaGomo dah berjanji nak publishkan video penuh tue dalam tmpoh 48 jam pertama.... gua tertunggu jugak mana dier video tue... Hahaha... nih bukan setakat dah lepas 48 jam... tapi dah nak masuk lepas 96 jam dah....  Janji kena ditepati la bhai... jangan macam Najib Razak.... hahaha... cukup la Najib Razak sorang jer yang takder tulur nak bubar Parlimen.... lu plak jangan tambah korum.... hahaha

Takkan la PapaGomo yang dikatakan gah dan rasa hebat tue tabrani nak kuarkan publish video penuh kebejatan Anwar Ibrahim tue....  Atau... video masih takder lagi... masih tak siap.... hahahaha... stakat gempak jer..... takkan la nak jadi macam Hassan Ali dengan video pengakuan murtadnya yang sampai hari nih takder dipublish pon...

Ala.... Kan gua dah bagitau... kalu selepas 96 jam PapaGomo tak publishkan video penuh tue.... makanya lepas nih... sori aaa... gua tak dapat nak tolong aaa kalu gua terpaksa tulis nama dier jadi PapaTulur.... hahahaha.... sebab dier sudah takder tulur.... takmo nak kuarkan itu video...

Satu Malaya dah tunggu itu video.... Kasi keluar la.... apa lagi mau pusing belit.... Hahaha... kasi la sumer orang tau tentang kebejatan Anwar Ibrahim tue... kasih havoc la.... aper lagi mau tunggu.... Takkan mau kena gelakkan Satu Malaya kot.... hahaha... takut nanti lu susah hati ..... sebab sana sini orang akan panggil lu PapaTulur..... hahahaha .... yer la... semua pasai pondan sangat nak publish video penuh tue.... hahaha.....

PapaTulur... PapaTulur..... hahahahaa ..... mana tulur... sudah ilang ka.... Hahahaha.... sudah jadi PONDAN ka..... hahahaha

HAHAHAHAHAHAHA......

4 comments:

  1. depa punya video editor quit job kot. mane tau..najib n the gang tipu..kate nak bayar 100 juta utk edit video..tapi rupa2nya bayar upah mcm byr upah pi baling telor kt opis pkr kahkahkahkahkah

    -bape hinggit ek diorg dpt utk baling telor tu? lupa laa..rm15? ke rm20? ke rm10? hahahahahha

    ReplyDelete
  2. papa tulur kucut

    ReplyDelete
  3. papa yang tak bertulur kah kah kah ! itu papapondan laa ! ABU kasi habis spesis-spesis barua khinzir pemfitnah terlampau berlesen ni !

    ReplyDelete
  4. Bhai Neutral...
    Hahaha... maybe la kot.. atau dier punya video masih belum shoot abis lagie... bajet ciput,... hahahaha .... tentang telor tu... hahaha... size gred C jer.... bukannyer mahal sangat pon.... hahaha

    Bhai/DeeDee Anonymous...
    Kucut... Sudah jadi tulur masin... hahaha...

    Bhai Amuraria...
    PapaTelorless.... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja