Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

21 March 2013

Yang Mana Satu Melayu Yang Mana Satu India

Bhai..... hahahaha.... artikel nih takder banyak tulisan mender... sebab rasanyer tak perlu gua bagi penghuraian lebih lanjut.... aper yang patut lu kena buat aderlah tengok dua gambar dibawah nih dan bagi tau gua yang mana satu Melayu... dan yang mana satu India...

Hahahaha....

Gambar India MIC

Gambar Melayu UMNO

Hahaha..... tolong aaa... tolong buat pilihan lu orang dengan tepat.... kalu perlu dizoomkan gambar tue... zoom la... kalu perlu print... print la... kalu perlu buat banner... lu buat la banner.... hahaha... tapi pastikan lu tau yang mana satu Melayu dan yang mana satu India...

Yang mana satu UMNO dan yang mana satu MIC ...... hahahaha....

5 comments:

  1. terbaik daa, inilah 'melayu-melayu' (pasar gelap kot)yang berjuang demi tembolok,perut dan bawah perut! ABU !

    ReplyDelete
  2. melayu umno sibuk nk mengaku eee sbab eee lg berkuasa la ni daripada melayu especially kt penang. tgk la jawatan utama, sume eee dah kebas..melayu lak yg jd inferiority complex. ni la bahana hangpa puja sangat kat kutty kera-la!!

    ReplyDelete
  3. aku yakin org yg snap gambar 1st tu..adalah melayu..hahahhahahahahahaha

    ReplyDelete
  4. Apa yg hendak dibangga dgn bangsa dan keturunan krn ia langsung tiada nilai disisi Allah SAW.Iman dan taqwa saja yg dipandang tinggi yg boleh mengangkat darjat seseorang itu didepan pencipta yg maha esa.Perjuangan kerana bangsa atau sesuatu kaum sudah tidak relevan sekarang krn boleh merosakkan hubungan antara kaum ttp perjuangan niat kerana Allah adalah yg sebaik2nya.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja