Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

18 March 2013

Video Liwat Dah Ada, Mana Video Murtad

Bhai.... Gua baru nak amik tau pasai citer dalam negara... Hahaha... Gua dapat tau "kononnya" dah ader video sekuel Liwat 3.... Pergh... Cepat dan cekap diorang buat kerja...

Cumanyer gua sampai hari nih tertunggu-tunggu video pengakuan murtad yang Hassan Ali JATI tue ... Dier kata dah ader.. Tapi lama benor nak tunggu... Sementara nak tunggu Hassan Ali nak publishkan video pengakuan murtad tue... Boleh jadi lagi ramai yang dah murtad...

Pasai aper Hassan Ali lambat nak kuarkan video pengakuan murtad tue... Tak cukup bajet ker atau masih tercari-cari pelakon yang sesuai... Kalo bajet tak cukup.... Boleh mintak dana dari syarikat arak San Miguel.. Errr... Daripada Mahathir Mohamed.. melalui anaknya Mirzan Mahathir...

Kalu sebab takder pelakon nak berlakon... Jangan la Hassan Ali riso... Salleh Yaakob, Nabil, Afdlin Shauki dan ramai lagi pelakon Bangkang Dari Longkang bersedia untuk berlakon... Janji payment cukup... Hahaha

Kalo diorang takmo... Jangan riso... Pelakon tambahan dari Perkasa, JMM dan Panglima Telur boleh jugak berlakon... Sebab kalo nak panggil Zulkifli Nordin agak susah skit... Sebab dier tue fail bab lakonan.... Hahaha

Aper-aper pon... Video pengakuan murtad tue nanti mesti mudah nak lulus tapisan Jakim dan Finas.... Geran untuk biaya buat video pon boleh mintak kat MDeC atau Kementerian Penerangan...

Kalo Hassan Ali nak pinjam videocam kualiti HD... Takder masalah ... Gua boleh tolong bekalkan secara percuma... Hahaha... Takder hal la... Dolly dan Boom pon gua boleh sediakan... Termasuk gak dengan kemudahan lightning... Hahaha...

Studio tue plak... Hassan Ali boleh pinjam TV3 punya fasiliti... Janji video pengakuan murtad tue boleh disiapkan dan ditayang kepada public... Semua orang dah lama tunggu... Dah nak masuk 1 tahun nih..... Hehehe... Sabor jer la....

Hassan Ali... What say you? Hahahaha.....

3 comments:

  1. bro block ni http://postimage.org/image/dle2n3vm7/

    ReplyDelete
  2. Gilo nak berlakon mengaku murtad...

    Benda nih bukan leh bawak main. Mmg kena cari murtadist jenis pure breed.

    ReplyDelete
  3. Bhai/DeeDee Anonymous...
    Hahaha... gua dah block..

    Bhai Yugimudo...
    Hahaha.... mana la tau ader yang nak berlakon murtad ker aper ker... err... ader plak pure breed ... half breed takder ker... dah macam citer Vampire dan Warewolf jer.... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja