Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

09 April 2014

Apa Masalahnya Muhyiddin Main Golf?

Bhai/DeeDee semua...

Gua tak heran Menteri-Menteri main golf sebagai sebahagian dari masa kerja diorang... Hahaha... Sebab ramai lagi ketua jabatan dan pengarah GLC yang lebih sibuk main Golf dari bekerja... Hahaha... Sebab aper gua tak heran... Sebab diorang nih manusia biasa... Ader cacat cela... Bukannya maksum...

Tapi... 

Tapi itu semua tak menghotkan gua... Hahaha... Yang menghotkan gua aderlah golongan para dewa dan dewata raya yang kerjanyer tak lain dari bermain-main semata-mata... Yang ini langsung takder kerja... Hari-hari para dewa dan dewata raya nih dok lepak ngan segala kemudahan dan keenjoyan atas kayangan..... Penuh dilayan oleh bidadari dan para dagang sentri... Malah segala tindakan para dewa dan dewata raya nih semuanya dikatakan maksum... 

Hahaha...

Stakat manusia main golf masa kerja tue stendet la... Manusia kan... Ader kesilapan sana sini...  Tapi biler para dewa dan dewata raya yang dikatakan di"lantik" oleh Tuhan boleh bergolek gelantang enjoy hidupnya tanpa mengetahui kesusahan makhluk manusia mustad'afin... yang ini paling tak aci...

Jilaka sungguh la....

3 comments:

  1. kalau nak main golf dalam pertugasan tu,pak memteri bolehlah sambil menyelam minum air.kalau tiga jam bekerja ambil hanya kos tiga jam bekerja untok rakyat dari dana rakyat selebihnya ambil dana poket sendiri.

    ReplyDelete
  2. din main gof biar kan la bukan main gel
    dunia ni kan tempat main main

    ReplyDelete
  3. Bhai, Golf ni kan antara cara Dewata Raya beriadah.Tentu korang masih ingat lagi kisah Private Adam....

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1