Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

05 April 2014

MH370 : Kotak Hitam Dikesan??

Bhai/DeeDee semua...

Nantikan episod selanjutnyer... Hehehe


Hehehe... Seperti yang gua dak bagitau itu hari... 30 hari bhai... 30 hari... Hahahaha... Terbaek...

Skrip dah macam nak tally balik ikut skrip asal diorang nih... Hahaha... Itu pon kalu tak berubah la dalam 24 jam nih... Hahaha

Lepas nih mesti akan jumpa macam-macam lagi kat Lautan Hindi Selatan.... Hahaha ... Nak kasi tally walaupun minyak pesawat memang tak cukup... Hahaha

So... Kenapa Australia... Hahaha.... Kenapa Lautan Hindi Selatan.... Hahaha... Kenapa 30 hari... Hahaha...

Kenapa Manggis.... Hahaha... Kenapa Bateri Lithium Ion... Hahaha... Ader jawapan dier bhai... Nanti gua kasik hint skit-skit...

Ops... Aper jadi ngan Gong Kedak.... Hahaha... Ader bhai... Itu lokasi landing pertama bhai... Load and unload... Hahaha

5 comments:

  1. Macam mana dgn nasib penumpang dan anak kapal, tak ada cerita pun?

    ReplyDelete
  2. Suspense aje laa cipan++ ni, tak sabar nak tau nasib penumpang dan kru... cepat laa bagi tau...

    ReplyDelete
  3. kapai cina kesan kotak hitam tak kan cina pun jadi ngok jugak kut dalam kes ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wayang China pun merupakan saingan kpd wayang Hollywood, yg pasti rugi adalah Malaysia.

      Delete
    2. Ye je China tunduk dengan UMNO-BN. Cina kat Malaysia ni pu dah sangat kuang ajaq kepada UMNO-BN! baik gi doktor buat medical check up la..

      Delete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja