Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

08 April 2014

MH370 : Media Nak Tipu Siapa?

Bhai/DeeDee semua...

Tadi gua ader baca kat media mana ntah... Kononnyer biler hayat bateri dah nak abis... Nak depleted... Frekuensi yang terjana daripada kotak hitam tue pada 37.x kHz tue kononnya akan boleh jadik pada 33.x kHz...


Hahaha... Giler aper nih... Kalo dah komponen elektronik tue ditetapkan pada 37.x kHz signal frekuensi dier... Macam mana boleh susut pulak nih... Aper ingat voltage dan amphere ker... Hahahaha... Lawak siot... Ini kalu dapat tau dek kaki-kaki dan ahli IEEE ni mesti akan gelak giler babat nih... Hahaha

Sejak biler plak komponen signal transmitter boleh tukar frekuensi ikut kuasa hayat bateri... Hahaha... Nak sembang pon tah aper-aper nih... Mesti wartawan tue jenis tak amik pot pasai sabjek fizik, elektrik dan elektronik masa dier belajo dulu...

Signal generator tetap akan kuarkan signal ikut yang dah disetkan... Kalo disetkan pada 45 kHz ... Dier tetap akan kasik signal pada 45 kHz.... Sampai biler-biler...

Hahaha... Lawak siot biler bateri lemah signal akan bertukar frekuensi...

8 comments:

  1. Kali ini saya tidak boleh langsung sama sekali dan berkali-kali untuk tidak bersetuju dgn C++, kerana apa yg diperkatakan itu adalah fakta. Kecualilah jika ada ikan atau sotong mampu buat perubahan tuning frequency (dlm BM disebut ulangan) untuk ditransmitkan (dipancarkan) pd kotak hitam itu, sebab haiwan2 tu tentu telah berfikir diluar kotak hitam tersebut!!!

    ReplyDelete
  2. saya dgr radio guna hset.
    bila bateri lemah, tiba2 radio mati...
    (aku tutup lah, sbb nk save batery.)kohkohkoh

    ReplyDelete
  3. aku nk dgr radio..
    tiba2, bateri aku dh warning..
    then, tiba2 pulak radio aku pun mati..
    (aku tutup lah! save bateri!)kohkohkoh

    ReplyDelete
  4. bro, gua ingat ni org tak tahu apa erti frekuensi, dia ingat frekuensi tu sama dgn cahaya lampu suluh ke. bila bateri lemah cahaya akan malap. media mana yg masuk artikel dia. Ni mesti media Utusan Meloya atau Berita Hairan.

    ReplyDelete
  5. salam bro, aritu bro ckp kemungkinan mh370 telah mendarat di gong kedak kan so skg dimanakah pesawat tu berada? bagaimanakah nasib para krew dan penumpangnya? kalo org kita sendiri yg terlibat siapakah ketua mereka dan mengapa mereka sanggup melakukan jenayah ini? dan jika terdapat kerjasama dari orgluar dalam hal ini dari negara manakah mereka semua? dan kalo betul lah pesawat ini tidak terhempas maka sampai bila2 pun tak kan jumpa kotak hitam tersebut? bagaimanakah pengakhiran cerita ini? mohon pencerahan info dan klu2 tebaru dari bro and the gang...

    ReplyDelete
  6. Gong Kedak? Mungkin Langkawi, sana ada banyak pulau. Boleh jadi penumpang dan crew dihantar ke pulau yg bukan tarikan pelancong, mereka pula tidak dapat meloloskan diri. Lapangan terbang di padang mat sirat tidak sibuk macam di bayan lepas. Setelah unloading barangan diperlukan, pesawat diterbangkan semula oleh juruterbang lain, sama ada disembunyikan atau diterbangkan secara auto ke selatan lautan hindi sehingga kehabisan minyak. Itu semua boleh dilakukan semasa rescue team sibuk di laut china selatan. Boleh jadi juga penumpang & crew tidak diturunkan, jika pesawat dihalakan ke lautan hindi itu. Harapnya tidak jadi begitu nasib penumpang & crew. Sekiranya Langkawi dipilih untuk aktiviti itu, rasanya boleh diagak siapa orang tempatan yg terlibat, jika ada.

    ReplyDelete
  7. betul tu, China, Australia dan USA semua dah tunduk kepada UMNO..

    ReplyDelete
  8. Tunduk amendenya....dia orang lagi lama SAR lagi bagus....boleh claim billion-billion.....sekarang ni pun dah RM100juta......

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1