Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

07 April 2014

Tabung Haji, Mana Bonus Dan Dividen Kami ???

Bhai/DeeDee semua...

Skrang sudah bulan April... Aper jadi dengan Tabung Haji... Biler aaa nak umumkan bonus dan dividen nih... Takkan masih tak abis kira lagi kot...

Abdul Azeez Raheem pengerusi Tabung Haji buat aper... Main telo ker??

LTAT, Bank Rakyat, PNB semua dah umumkan bonus dan dividen... Tabung Haji jer belum.... Awat sudah pokai ka???

### ader member gua mintak gua highlightkan benda nih... gua takder akaun ngan Tabung Haji sebab gua tak percaya dengan sistem dan proses Tabung Haji yang lebih mendahulukan kuota kepada orang yang bayar ikut pakej mahal berbanding dengan yang ikut muasasah...

11 comments:

  1. Salam C++

    Pembetulan, bukan pengerusi tetapi pengeroSEE..itu pasal tak umum lagi

    x-drone

    ReplyDelete
  2. Bonus dan dividen gua kt TH dh masuk bro... gua ni keje kais pagi mkn pagi je. lpas daftar haji pakai akaun kwsp 2 tahun lepas, gua dpt turn g haji tahun 2048. so, gua congak2 kalu simpan antara 50-100 sebulan cukup la nk g haji tahun 2048 nnt. jadi gua tiap2 bulan g TH nak simpan duit, dan makanya tiap2 bulan la buku TH gua diupdate. Bonus dan dividen TH gua tahun ni dapat pada 31/01/2014.

    ReplyDelete
  3. TH dah lama umum dan bayar..alahai..

    ReplyDelete
  4. hang tdq jugk ka??

    ReplyDelete
  5. Berita pasal dividen TH...

    http://www.bharian.com.my/bharian/articles/TabungHajiumumbonustahunan6peratus_tambahanbonushaji2peratus/Article/index_html

    ReplyDelete
  6. Kan dah umum 8%, 30 januari haritu..

    ReplyDelete
  7. C++ pening sekejap.

    ReplyDelete
  8. kalau nak fitnah pon agak2la bro..jgn org cakap lu ketinggalan keteapi..lu tak suka carA tabung haji lu punya pasal, yg gua tau duit gua dah bersih sbb dah tolak zakat tak payah nak pening kapla lagi, dia org salah urus itu diorg jawab dgn allah s.w.t. aku tak halal pon satu sen pon duit aku kat tabung haji utk kepentingan politik otak burung unta amno

    ReplyDelete
  9. betui tu...tabung haji dah bg la dividen...6 % n 2% (sape belum menunaikan haji)

    ReplyDelete
  10. haha! lawak lah! berita dah basi, orang dah lama update buku... berapa bulan ko ketinggalan.. upgrade internet ke 4G lepas ni bhai!

    ReplyDelete
  11. sekali sekala lu kenalah pulak bhai...hahahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja