Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

17 April 2014

Sekarang Siapa Yang Berani Langkah Mayat Karpal?

Bhai/DeeDee semua...

Dulu bukan main dicanangkan kononnya Karpal Singh la yang sebenarnya menghalang terlaksananya hukum hudud di Malaysia... Berteriaklah media pencachai dan para blogger pencachai hari-hari membawa dan kepohkan isu nih.. Termasuklah juga para pejuang taik kucing yang berasaskan perkauman seperti PERKASA dan JATI serta JMM.... Antara yang paling kepoh aderlah Zulkifli Nordin... Even blogger kaki tonggang pon konon tak puas hati ngan Karpal Singh sebab menghalang hudud.... Hahahaha

Kononnya bengang ngan statement Karpal Singh yang mengatakan "langkah mayat saya dulu".... 

La nih... Karpal Singh dah mati terbunuh awal pagi tadi berdekatan Gua Tempurung dalam satu kemalangan ngeri ...

Hah... Aper lagi tunggu... Biler lagi nak langkah mayat Karpal Singh... Dier dah mati pon... Gua nak tengok sangat la para pencachai nih melangkah mayat Karpal Singh...  Siapa agaknyer yang akan berani melangkah mayat Karpal Singh... Zulkifli Nordin ker... Hahaha... Hassan Ali ker (ops... mana video pengakuan murtad yang kata ader itu hari)... 

Mungkin Ibrahim Ali kot yang akan berani langkah mayat Karpal Singh... Sebab kan ker Ibrahim Ali suka sangat melompat... Hahaha...

So... Karpal Singh dan mati... Lepas nih boleh la senang-senang hudud, qisas dan tak'azir dilaksanakan.. Dah takder orang nak halang lagi.... Hahaha... Hahaha... Hahaha...

Macam la nak sangat para Sultan dan Raja Melayu jalankan hukum hudud, qisas dan tak'azir nih.... Hahaha... Podah la diorang nih nak laksanakan... Kalo diorang nih nak laksanakan... 57 tahun dulu dah diorang buat... Tapi jangan mimpi la... Takder sorang pon Sultan dan Raja Melayu yang nak buat... Hahaha... Jangan mimpi la...

Hahaha....

### aper pun ... Belasungkawa buat keluarga Karpal Singh atas pemergiannya... Setiap yang hidup pasti menemui mati ... Tak kiralah siapa pun waima para Sultan dan Raja... Ingat....

8 comments:

  1. ngeh ngeh ngeh... aku rs sultan kelantan je yg beria nak

    ReplyDelete
  2. Takziah untuk keluarga mendiang YB karpal sing."selamat jalan harimau jelutong"!!!!!!

    ReplyDelete
  3. ....tanpa tentangan Mr.Karpal Singh ini ...kini tiba masanya UMNO/BN melaksanakan Hukum Hudud di Malaysia tanpa kelengahan...

    ReplyDelete
  4. Kita terus berdoa Mahafiraun pjg umur.

    ReplyDelete
  5. berapa lama tempoh nak beri untuk UMNO laksanakan Hudud selepas kematian Karpal Singh? Sebulan? Dua bulan? ngeh ngeh ngeh...

    aymy8888

    ReplyDelete
  6. gua x heran sape nak langkah mayat karpal tapi gua nak tunggu sape plak yg jadi tukang halang hukum hudud di laksanakan. ...x kirala dri belah mana pun. Kalau bkn islam tu gua x heran, yg gua tunggu yg 'berkadpengenalan' islam tu...

    ReplyDelete
  7. anak kapai tak tau masih hidup atau mati yang ni sudah mati
    suka tak suka sampai masa Allah matikan.
    nak laksana hudud ke tak mau ke akan mati jugak
    hidup jangan jadi penentang hukum Allah.

    ReplyDelete
  8. Ada chance Mahathir jadi PM semula tapi mesti bertanding dan menang PRK yg akan diadakan nanti.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja