Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

08 April 2014

Bab Ini Gua Stuju

Bhai/DeeDee semua...

Benda nih dihighlightkan oleh blogger Machai UMNO iaitu RBF .... Walaupon gua banyak tak bersetuju dengan RBF nih dan artikel dier... tapi biler bab nih... gua terpaksa bersetuju...

Gua sebenarnya maleh nak komen manjang bab nih... cuma gua mintak .. please la... please la skali skala beroperasilah secara bijak... Kepada machai-machai mana-mana pihak... silalah berhujah bijak yer...

Macam mana nak audit kalu semua terkumpul dalam satu akaun..... pening aaa...

*** artikel ditulis guna tepon cap buah...


2 comments:

  1. Gua halalkan sedekah gua tu... selagi mana sedekah gua tu tak disia-siakan kepada benda yang tak sepatutnya... tak mestinya benda-benda maksiat... benda-benda yang semacam suci pun tapi isinya tarak, gua tak halalkan...

    seperti mana zakat gua... sekiranya zakat gua dipersia-siakan... gua tak halakan dan laknati semua yang terlibat bermula dengan amil...

    COBOL

    ReplyDelete
  2. Apakah pihak penganjur itu tidak ada jawatankuasa memeriksa perjalanan transaksi akaun? Mungkin tiada niat untuk menipu, tetapi segala gerak kerja terutama melibatkaan akaun mestilah diurus dgn telus. Kalau jumlah kutipan untuk tabung bantuan Lahad Datu bercampur aduk dgn transaksi lainnya, mustahil dapat dikesan perbezaan tujuan wang masuk ke tabung.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja