Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

23 April 2014

MH370 : Skrip Baru Sedang Dirangka?

Bhai/DeeDee semua...

Artikel ini pendek jer...

Sekadar nak highlightkan cerita dimana skrip MH370 nih nampaknyer nak ditukar dan diubah lagi... Sebab agak tak tally dengan ketidakjumpaan wreckage/debris/kulit manggis/lampin pakai buang dan kotak hitam di Lautan Hindi Selatan...

Hahaha... Kini diorang nak citer yang pesawat MH370 tue berjaya mendarat ngan selamat kat.....

Hahaha

9 comments:

  1. Kat pale otak diorg

    ReplyDelete
  2. ni auta keling ke cerita paria niiiii.........

    ReplyDelete
  3. habis tu yang tak nyempat-nyempat nak keluar sijil mati tu, apa cerita???

    ReplyDelete
  4. ada berani ka depa nak kata macam tu
    manggis oh manggis patut hang dah sampai kat China tapi apa nak dikato lagi
    sampai la tak sampai jugak

    ReplyDelete
  5. Berkat doa seluruh dunia nihh..alhamdulillah..

    ReplyDelete
  6. pulau perak?pulau ketam?christmas island?c'mon..janji semua selamat.

    ReplyDelete
  7. Kru dan penumpang, selamatkah mereka? Di manakah mereka sekarang.....asyik main tarik tali aje laaa.. cipan niii.....

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja