Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

27 April 2014

Helo ISMA, Bila Nak Bertanding?

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha... Dari dulu lagi gua dah perhatikan si ISMA nih... Bukan Isma Aliff aaa... Tapi NGO (k) ISMA nih...

Hahaha... Statement yang selalu ISMA nih buat lebih menampakkan yang ianya menumpu kepada isu politik dan lebih condong kepada puak penzalim yang menekan golongan mustad'afin...

Pelik aaaa... Katanyer NGO (k) ISMA nih ramai golongan tinggi ilmu agamanyer dan kuat agamanyer yang mengisi keahliannyer.... Tapi boleh plak diorang nih menutup mata atas kezaliman terhadap golongan mustad'afin... Malah sebenarnya ISMA nih cukup kuat menyokong puak penzalim....

Hahaha... Inilah yang slalu gua cakap... Ostad dan Ulamak akhir zaman... Ostad dan Ulamak perut dan bawah perut... Hahaha

Helo ISMA, bila nak bertanding sebagai sebuah parti politik... Hahaha.... Tak sabar gua nak tengok....

Kalu lu orang nak tau la... Yang menjahanamkan dunia skrang nih... Yang membuat huru-hara bergaduh sesama Islam nih... Yang jenis menuduh lebih dari yang lain tue... Yang berpuak-puak dan bermazhab-mazhab... Yang melaga-lagakan syiah dan sunni .... Semuanya aderlah puak Ostad, Ulamak dan Mofti jenis perut dan bawah perut.... Hahaha... Pasai tue la... Masing-masing ader kepentingan perut dan bawah perut... Kepentingan peribadi....

Bangsat betul lar...

Yang menyebabkan Ibn Sina dihukum penjara dulu tue saper... Hahaha... Siapa yang racun pemikiran golongan pemerintah... Saper yang menyucuk dibelakang pemerintah yang zalim supaya kenakan kezaliman terhadap pejuang Islam yang diorang tak sebulu....

Ala.... Kalo lu orang nak tau citer sebenar kenapa Tok Janggut digantung selepas kematiannya dengan kaki ke atas dan kepala ke bawah oleh Sultan Kelantan dengan hasutan talibarut Inggeris ... Semua itu aderlah mainan golongan Ostad, Ulamak dan Mofti perut dan bawah perut yang pada masa tue bersekongkol dengan puak penzalim dan penjajah... Hahaha

Sejarah berulang kembali la bhai... Macam contoh Sunni kata Syiah sesat... Walhal Sunni pon ader banyak kesesatan jugak... Rasuah dan salahguna kuasa disenyapkan dengan keratan hadith dan ayat Al Quran... Samer jer tabley pakai... Tak kisah la Wahabi ka... Salafi ka... 

Bukan diorang tak tau yang sebenarnya... Tapi pasai perut dan bawah perut... Semua kira borong... Hancuss.. Hahaha... Hampeh...






5 comments:

  1. UMNO dan MCA dua-duanya bukan saja menolak malah menentang agenda islam, kenapa tidak diberi teguran? Sibuk fasal kerjasama PAS dlm PR pula, gila tahap berapa ISMA ni.

    ReplyDelete
  2. nak cam ner depa hanya nampak yang bathil ja yang haq dah jadi kelabu dik kerana imbuhan donia yang dapat.yang umnu and the gang bagi 1001 macam alasan tak menglaksanakan hudud tak haram lak.Mata celek tapi buta ati.Kalu kita sendiri yang sesat,kembali kepangkal jalan,Andaikan ALLAH yang sesatkan kita,sampai kiamat tak akan jumpa jalan pulang.Tak tau la isma ooii.Ni tak lama lagi nak ada la pulak prk bukit gelugoq.puak2 penjilat akan kuar statement tentang hudud ikut kepala lutut masing2 demi untuk sesuap nasi.

    ReplyDelete
  3. memang sial pun puak jenis ni bersepah tak payah cari pun jumpa merata
    cilaka macam iblis jugak menghasut
    omno mca gelakan memang dikenali

    ReplyDelete
  4. Pandangan tetap pandangan..Nk letak hukum dlm bab Ibadah pun ada adab beriktilaf..
    ISMA jgn Syok2 nk tibai org..Tgk puak sebelah tu yg dari sblm merdeka lg x pernah letak agenda Negara Islam pun dgn suku sakatnya yg kurang ajar dgn Islam tu..Jgn bercakap seolah hang ada sebelah mata jer..mata sebelah lg buat2 buta..Aku cocok dua2 mata kang buta terus nanti..

    ReplyDelete
  5. ada kawan cerita isma tu tajaan umno & akan masuk bertanding pilihanraya tu kalau cukup upahnya.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja