Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

15 April 2015

Banyaknya Dana Untuk Berkempen?

Bhai/DeeDee semua...

Gua nak tulis pendek ja..... Puak-puak UG yang sedang kuat melobi jawatan dalam cawangan dan kawasan PAS supaya dilantik menjadi perwakilan di Muktamar PAS nanti nampaknyer makin hebat berbelanja... Banyak betul dana mereka nih untuk berkempen...

Soalan yang patut ditanya.... siapa yang sponsor??? Siap cetak banner, bunting, baju, buttom, stickers dna macam-macam lagi... hebat betul aaaa.... Banyak duit tue...

Err... kenapa biler ader derma jihad disorong tong-tong dier kesana kesini... puak nih tak masukkan derma jihad dari poket diorang kedalam tin milo.... kenapa aaaa... kena jenuh orang kampung yang miskin harta tue yang dok bergolok bergadai nak beri derma kepada Parti ....

Aper daa... contoh bukan untuk ikutan.... hancuss


Nih spesel untuk Nik Amar ... biler mangsa banjir di Kelantan nih nak dapat rumah bantuan.... Nak tunggu Krismas 2015 ka??  Sebelum nak sembang padai EKJSII ... setelkan benda nih dulu... takder hati perut ka?? Takkan nak kena mintak sumbangan masuk tabung tin milo lagi kot,....



2 comments:

  1. omno itu kawan bukan lawan
    yang selama hari ni duk lawan tu sapa
    kalau lawan pun dah dikata kawan nampaknya memang sah sawan
    dunya n jawatan

    ReplyDelete
  2. nanti takut2 klu ada pulak org yg dah tension tunggu tak dapat2 bantuan bina rumah,tiba2 ada missionary yg datang pujuk2 beri bantuan nak kata ape nanti,salahkaqn sape plak tu

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja