Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

20 April 2015

Cerita Taman Medan : Sila Tanya Doa Qunut

Bhai/DeeDee semua...

Artikel nih pendek ja.... Sekadar gua terbaca dalam media sosial tentang perkara nih.... Hahaha.....

Kepoh pasai kat Taman Medan ader Gereja yang pamerkan lambang Salib.... Cross..... kecoh sampai buat demo.... alasan yang diberi... pasai takut akidah lari... pasai itu kawasan Melayu la konon... Melayu tue Islam la sangat... macam la gua tak tau yang kat Taman Medan nih bersepah Melayu yang kaki maksiat... kaki minum.. kaki betina.... kaki paipon..... semua cukup kat Taman Medan ... dulu pernah bergaduh ngan kaum Hindu.... kecoh sampai FRU dan LSF jaga giler kawasan tue....

Sebenarnya Taman Medan nih kawasan level samseng taik kucing ja.... Hahaha

Risau sangat dengan lambang salib.... walhal hari-hari tengok kubah dan bangunan Masjid takder pon jadi lebih Islamnyer.... Biler waktu solat fardhu... boleh kira berapa saf jer yang ader kat Taman Medan nih... tak kira la Surau ka... Masjid ka.... samer jer....

Yang lagi best tue... puak-puak yang berdemo tue... bukannyer kaki Masjid dan Surau pon.... gempak ja lebeyy.... Harap kalu ader pon waktu Solat Jemaat ja.... itu pon kalu nasib ader .... Hahaha... lawak siot la.... aper nak jadi la...

Sebenarnya gua tau pasai aper.... Hahaha... pasai depa takmo orang tau yang kaki-kaki gempak kat Taman Medan tue bukan kuat agama pon... pasai tue la diorang takmo ader lambang salib kat situe... nanti nampak la kawasan depa bukan lagi kawasan Melayu...... Hahaha... itu ja..... Walhal bukan pon depa nih betui-betul pejuang agama..... sembang boleh aaa....

Lain kali aaa... kalu lu jumpa demo-demo puak-puak camnie... Lu tanya sorang-sorang suruh baca doa Iftitah ka... doa Qunut ka.... tak pon doa makan pon cukup la .... lu tanya masa diorang tengah demo tue.... kalu diorang tabley nak baca.... lu lanchowkan saja diorang nih..... Hahahaha...... bangang nak mampus...

Hahaha,..... ader paham ka???

Tambahan :


7 comments:

  1. Hahaha, terbaik C++. Kena setepek ayat padu kat penemo salib kat Taman Medan.

    Lain kali, kalau diorg demo lagi, kasi hantar penyusup suruh diorang buat solat hajat. Sebelum solat hajat, suruh diorang iqamah macam sebelum solat fardu (pasahal solat sunat takleh baca iqamah).

    Pastu, nak kasi lagi gempak, masa baca doa dalam sujud terakhir, upah RM50 sorang macai untuk baca doa Bahasa Melayu dengan penuh emosional ketika sujud terakhir. Pastu hala mikrofon kat mamat tu yg tgh bersujud. (padahal, mana boleh baca doa dalam bahasa bukan Arab masa sembahyang. batai semayang!)

    Kalau boleh rakam gambar diorang solat hajat, pastu kita bahan diorang ramai-ramai....hahaha!!!

    Sekadar nak tunjukkan sikap talam dua muka puak2 pendemo anti-salib ni yg sebenarnya tak tau byk pon asas fardu ain. hahahaha gelak lagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sikit2 dah la bro. lebih2 buat orang meluat.

      Delete
  2. alo bro c++...lu pesal x hantam dia punya adik si kebab?. Lu takut sama dia punya adik arrr,,,x boss lu dulu...hahahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai BBB...

      Hahaha.... aper ader takut... samer jer kalu gua nak hantam ka tarak hantam.... memang la dier dulu sifu gua... Hahaha

      Delete
  3. kalau betoi pejuang Islam - diperingkat nagara kata banyak nyamuk tak bole buat hudud tapi diperingkat negeri yang tak banyak nyamuk pasai pa tak mau tolong saudara Islam tegak hukum hukum Allah yang diperintahkan
    jangan tunjuk kelaku yang hodoh tu kami dah tahu

    ReplyDelete
  4. Bhai... lu tak tau ke taman medan tu tempat berkumpulnya melayu2 kelas pariah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai Waris...

      Tau... tapi diam-diam sudeyy la... Hahaha

      Delete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja