Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

26 April 2015

Identiti Pelaku Sabotaj PRK Permatang Pauh Dikenali...

Bhai/DeeDee semua...

Betul... Menang atau kalah di PRK Permatang Pauh memang tidak ader beri makna besar kat Parlimen... Gua stuju tue... Tapi persoalannyer la... Siapa yang beriya-iya melakukan sabotaj pada PRK Permatang Pauh...

Bebudak dari Agensi dah berkampung di Permatang Pauh sejak dari Anwar Ibrahim dijatuhkan hukuman lagi.... Masa tue belum tahu kerusi Permatang Pauh akan kosong atau tidak,... Tapi mobility dah siap dibuat... Dari situ Agensi tahu sentimen pengundian macam mana.... Peratusan kemenangan dan lain-lain...

Kiraan dan culaan beserta dengan statistik memang cantik,,,, tapi biler ader orang mula buat kelaku bodoh piang... Mulut takder insuran... Terus statistik, culaan dan kajian dah tak dapat nak tally lagie.... Pening kapla... Masalahnyer orang yang buat kelaku bangang tue bukak kecik anak... Pergh... Tapi pasai bodo... Susah nak kata aper... Hahaha

Kalo ikutkan hati... Mau jer gua dedahkan saper yang punya kerja cilaka nih... Tapi pasai jaga aib mamat tue... Tue yang gua senyap ja....

Nih nak cakap nih... Kalu nak bodoh... Bodoh sengsorang bolehka.... Tak dapek den tak tolong aih... Lantak lu orang la...  Dan jangan terkojot kalo PKR kalah kerusi Parlimen Permatanh Pauh nih.. Sebab kerja buat kaki sabotaj nih begitu hebat.... 

Kalo dah jadi Presiden tapi tak brani dan tak boleh nak nasihatkan pengikut senrdiri... Baik tak payah jadi Presiden... Biar terlungkup... Biar terkojol... Biar musnsha,,

Hahaha.. Ader paham ka???

P/S : gua tulis dalam keadaan ngantuk ya amait sangat... Asik terlelap beberapa kali.. Kalo ayat gua pening dan macam berbelit... Maafkanlah yer... Ngantuk nih,,,,

9 comments:

  1. Batas2=had2=HUDUD siAUTA
    Walaq bebal mnjd mangsanya
    MAKNA yg-simple mrk BUTA
    Berputar-putar menipu yg'ESA



    Kaki fitnah nak buat hudud
    Songlap balak mana hudud nya?
    Banjir balak negeri berselut
    Kerana melanggar 'hudud' ygESA

    Mrk melanggar hudud ygESA
    FITNAH broka barua pilkuda
    Halau maki PONTENG tak apa
    Itulah hudud sikaki AUTA

    Ponteng FITNAH janji diengkar
    Hudud TUHAN jelas dilanggar
    Hudud apakah yg mrk putar?
    Sendiri langgar BODOH tak SEDAR


    ReplyDelete
  2. bro sabo bro berabooo
    kerja sabo pun dapat duit jugak kerja ni halai ka haramm
    godam saja la janji duit mati lambat lagi kut
    kalau sempat mautaubat tapi pastikah sempat
    iblis masukkan angan angan kosong dalam hati manusia
    ejen iblis banyak kat muka bumi ni

    ReplyDelete
  3. Sayap paling bagus dalam PR kan PKR dan DAP..pandai2 la hangpa nak menang..parti PAS tu kan bengong..biap pi la depa bengong sorang2..hangpa ikut bengong sekali pasaipa?? kata dah putus hubungan dgn presideng PAS...haaaa...lagi nak kacau dia pasaipaaaa??? kah kah kah..

    satu kerja bingung bila kita pijak kepala orang tu pastu pada masa sama kita minta tolong supaya orang tu hulurkan tangan utk tarik kita dari jatuh dalam tong taik... kah kah kah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. btui tu..dasar xmalu.Dulu pas menang di kltn n trg atas isu hudud wajib dijlnkan.La ni bila dah kaya dgn elaun yb n MP takut pula dgn kafi DAP n Munafik2 PR!! Mana mau taruk muka dulu rayu rakyat dgn isu hudud!!! Dulu kitab mana hang pegang la ni kitab mana yg humban!!!

      Delete
  4. rocky the great brown hardly used dick says: hoh! dok ngate ke Anok lebai Mat Piah le tuh? udoh kalu kawan tu ade peluang jadik kaye macam Menantu nok bwat lagu mane? Sampul sampulan beb!! orang Agency tak de yang zip mulot pakai zip YKK

    ReplyDelete
    Replies
    1. alah...

      mana tak orang agency bengang...

      penat-penat kutuk depa...

      makin lebat pulak sampul depa dapat...

      tu yang jeles satu badan tuh...

      tak gitu bhai...

      ke guane?

      cer cite cer cite...

      Delete
  5. Tak payah berteka-teki siapa orang yang mahu melihat kekalahan PKR di Permatang Pauh. Tidak lain tidak bukan haji sendiri kan ...kan.... bukankah mutakhir ini haji dengan geng sarban sering nyanyikan..."sakitnya tuh disini melihat kau selingkuh.....sakitnya tuh di sini kerna ku busuk hati..."

    ReplyDelete
    Replies
    1. dulu kata ngundi umno berdosa sbb umno tolak hudud.OK, ahli Pas percaya lalu undi Pas.L ni nk undi pkr yg sama jht dgn umno tiba2 xberdosa sbb DSAI itu kata xberdosa tolak hudud!! GILA ke apa manusia2 munafik ni????

      Delete
  6. Kemenangan di Parlimen Permatang Pauh tak beri makna besar kat Parlimen??

    1. Kalau kak wan kalah, maknanya Anwar dan kak wan dah tak relevan dalam parti..geng Azmin akan menguasai PKR dan seterusnya gengn Azmin akan menguasai siapa yg wakili PKR dalam Parlimen..

    2. Hisam dilantik mengetuai jentera parti BN di Permatang Pauh..Zahid Hamidi di Rompin..rasanya selalunya jentera parti semasa PRK diserahkan kepada Timbalan Presiden..Nampak tak ni perangkap nak mengenakan depa berdua ni..kalah kalu, maka wak yidin akan ada modal besar utk mengetepikan mereka dari jawatan Timb Presiden jika satu masa nanti Najib dijatuhkan..anak daddy akan ada peluang cepat utk naik...geng Najib dalam parlimen akan diganti perlahan-lahan dgn geng Chedek semula...so masih ada kesan kat parlimen..najib gaya politik baru, chedek gaya politik kuku besi..

    aymy8888

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja