Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

20 April 2015

Watikah Khas PRK Permatang Pauh?

Bhai/DeeDee semua....

Ini ader maklumat yang gua dapat pintas.... Ada ura-ura untuk mengeluarkan watikah khas pada PRK Permatang Pauh oleh pihak-pihak tertentu... Mereka berusaha untuk menggagalkan usaha PKR (Pakatan Rakyat) untuk mengekalkan status quo di Pilihanraya Kecil Permatang Pauh...

Ianya mungkin akan dikeluarkan pada minit-minit terakhir penamaan calon PRK Permatang Pauh...

Persoalannya sekarang ini.... kenapa sampai begitu dengki dan khianat hinggakan mahu adanya pertandingan tiga atau empat penjuru di PRK Permatang Pauh.,... Apakah agenda mereka-mereka ini.... dan kenapa pimpinan tertinggi semacam bersetuju sahaja dengan usaha ini...

Kita nantikan episod selanjutnya...

6 comments:

  1. ko rasa umno akan keluarkan watikah tambahan ke sbb nak sabo calon pas? mcm yg seekor lebai buat tu ari...

    aku tak hairan skit pun. mrk telah nekad all out utk hancurkan pkr, pas dan dap dgn kehilangan undi bukan melayu.

    org yg berfikiran waras tak akan gadai masa dgn kehancuran. cuba korg perhatikan. tak ada satu pun perbuatan geng agama ini memberi politikal mileage samada kpd pas, pkr atau dap - hanya kpd umno.

    contoh terbaik ialah kerja2 mrk mletak calon di 6 dun dan 1 parlimen, mrk tau mrk tak boleh menang tp mrk tetap letak juga! akhirnya umno sapu kerusi2 tsb.

    elok lu siasat geng2 forum perdana yg masuk pas...

    ReplyDelete
  2. Canteeek.. tunjuk lagi .. senang orang nak menyampah dan takmo undi lagi..

    ReplyDelete
  3. kalau betoi memang deje la puak ni
    yang nyata musuh duk keliling kita
    bila pkr kalah akan keluar cerita orang dah pecaya dia tu jahat
    sebab 2 kalah

    ReplyDelete
  4. Depa dah masuk perangkap Iblis, sbb tu mrk memang tak kesah utk menang

    Yg penting bg puak2 nih umno/bn wajib ditolong bagi menang

    Klu rakyat/pakatan dpt KUASA, ramai nanti yg akan kemahkamah...ini kata Madey

    Puak2 sorban nih pon dah bnyak songlap, depa pon "tersentap" dgn knyataan Madey tuu!

    Sbb tuu puak2 UG nih dah memang tak nak menang mlainkan nak tolong umno/bn menang!

    Mrk sgt REDHA umno/bn mmerintah...dan mrk sgt2 TAKUT klu bn kalah!

    Renong2kan lah..

    ReplyDelete
  5. Mengikut kaum keluarga Tulang Besi di Permatang Pauh, jentera PAS Kawasan sedang giat berkempen kepada ahli2 PAS supaya jangan mengundi PKR.

    Keluarga Tulang Besi ini sudah mengundi di Permatang Pauh sejak zaman Haji Zabidi lagi.

    Kempen dilakukan rumah ke rumah dan mereka dtg bertemu dgn kaum keluarga Tulang Besi sendiri
    Minta pimpinan2 PAS Pusat ambil perhatian di atas perkara ini dan memberhentikan sabotaj yang sedang berjalan giat di Permatang Pauh.

    Jikalau yg beri report ini bukan kaum keluarga Tulang Besi nescaya Tulang Besi tidak akan memperdulikan khabar ini.

    Takkanlah keluarga Tulang Besi di Permatang Pauh hendak berbohong dengan Tulang Besi

    TULANG BESI

    ReplyDelete
  6. Hadi awang and the geng ialah tali barut umno. Semua org dah tau dah

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja