Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

17 April 2015

Ops Jejak

Bhai/DeeDee semua..

Ader seorang kawan nih mintak gua buat sesuatu tugasan... Tugasan tak berbayar... Hahaha... Mula-mula gua malas la nak buat benda tue... yer la sebab ianya for sure akan mengambil banyak masa gua yang terluang.... Pagi petang siang malam..... Hahaha.... Tapi biler gua pikir-pikirkan balik.... gua timbang kati pakai DACING .... hahaha... last-last gua amik gak tugasan tue... hahaha

Dan gua kasik nama tugasan tue sebagai Ops Jejak....

Ops Jejak nih agak merbahaya.. sebab terpaksa buat kerja-kerja clandestine.... kerja-kerja reverse psychology.... kerja-kerja di zon bahaya.... silap gaya boleh terkojol....

Tapi rupanya...... hasil yang dapat dari rumusan sebahagian kecil tugasan cukup memberangsangkan.... Terbaek la.... dari situ gua dapat lihat dan nampak sesuatu... sesuatu yang diluar jangkaan... sesuatu yang lu dan gua serta ramai lagi mungkin tak tau dan takmo nak amik tahu.... dimana ader benda yang sedang berkumpul dan cuba menjadi besar.... seperti bola salji dipuncak bukit yang sedang jatuh....

Dan dari situ gua dapat tau siapa, mengapa dan bagaimana mereka semua beroperasi... dan insyaAllah akan terbongkar juga siapa dalang disebalik semua cerita dan agenda.... Hahaha..... Oh yer... aper yang gua citerkan nih hanya jauhari sahaja yang mengenal mutu maknikam.... Hahaha ... Untuk pengetahuan lu orang semua..... setiap sesuatu itu ada puncanya... setiap sungai ada hulunya... Hahahaha....

7 comments:

  1. Salam C++

    Ngeletor Yong dengor ader "OPS JEJAK" ni. Ingat KPN ajer yang buat keghojer camni. HAHAHA.

    ReplyDelete
  2. KERANA ia mrupakan wahyu yg tlh pon dijanjikan oleh TUHAN

    LIHAT kdlm surah ke-17
    Iaitu surah AL-Israa'...(17:63)

    Ddlm ayat diatas itu (17:63), diceritakan "PUNCA" atau "hulu" kpd sungai itu..

    ALLAH telah pon mngajar Iblis bgmn utk tipu = bodohkan = SESATkan = syirikkan anak cucu cicit Adam as tak kira sesiapon pon jua HATTA hullamak no.1 & no,2 donia skalipon!

    Drp ayat itu (17:63)..
    ---No.1 paling utama ialah "umpan" HARTA/duit/ESOS/balak/PROJEK/proxy dsbnya
    ---No.2 dpt kan "title" KUASA(dgn sokongan anak2 cucu cicit Adam as yg mampu dbodohkan)

    Itulah PUNCA dan "hulu" sungai kpd sgl-semua kemelut yg trjd diatas donia ini lebih2 lg kpd lebai2 kopiah sorban yg ber'IQ ciput bwh drp gred-3 yg hanya tahu mnghafal jerr!?

    Drp ayat (17:63) diatas itu..
    Apb dpt mmiliki PUNCA No.1 = HARTA maka mudah memanipulasi No.2 = anak2 Adam as yakni KUASA sokongan

    Sbb itu cukong2 sgt mudah menguasai politikus2 umno/BN dan... dgn sgt MUDAH pula otai2 setan2 yg dikenali/UMNO dpt menguasai lebai2 fakeh bwh drp gred-3 ddlm PAS!?

    Sbb itu nabi2 as dan sbnr7PENCINTA kpd yg'HAQ(kbnaran) tidak tidak tidak & TIDAK pernah samaskali meminta upah = bayaran = sampul = gaji = title = PANGKAT dari kalangan ssama manusia dewa-dewata-raja-kisra-kaisar ddlm sjarah hidup mrk..

    LIHAT..lihat jwpan mrk/nabi2 itu dlm surah ke-26
    Iaitu surah As-Syuaara' (26:109)...(26:127)...(26:145)...(26:164)...(26:180)

    Juga ddlm surah Yunus (10:72)

    Juga surah Hud (11:29) dan bnyk lg disurah2 yg lain klu bnar2 ingin seNAFAS-sejiwa dgn mrk..

    SOALnya..
    Layakkah silebai2 fakeh sorban bebal yg sgt2 PRASAN mngaku konon2nya sbg ulamak itu betul2 layak dianggap "wostad/hullamak" sdangkan mrk sgt2 TERANG sekali tlh pon terperangkap ddlm sangkar-jerat Iblis yg sgt2 GELAP!?

    INGAT
    Ingatlah..
    Bhw sbnr2 CAHAYA KBNARAN itu sgt2 mudah & tramat2lah MUDAH!
    Ibarat CAHAYA TERANG mentari ditengah2 hari digurun Kalahari-sgt2 MUDAH klihatan!

    If you really want The TRUTH...The TRUTH is very very very SIMPLE!!!

    ReplyDelete
  3. KERANA ia mrupakan wahyu yg tlh pon dijanjikan oleh TUHAN

    LIHAT kdlm surah ke-17
    Iaitu surah AL-Israa'...(17:63)

    Ddlm ayat diatas itu (17:63), diceritakan "PUNCA" atau "hulu" kpd sungai itu..

    ALLAH telah pon mngajar Iblis bgmn utk tipu = bodohkan = SESATkan = syirikkan anak cucu cicit Adam as tak kira sesiapon pon jua HATTA hullamak no.1 & no,2 donia skalipon!

    Drp ayat itu (17:63)..
    ---No.1 paling utama ialah "umpan" HARTA/duit/ESOS/balak/PROJEK/proxy dsbnya
    ---No.2 dpt kan "title" KUASA(dgn sokongan anak2 cucu cicit Adam as yg mampu dbodohkan)

    Itulah PUNCA dan "hulu" sungai kpd sgl-semua MASAALAH yg trjd diatas donia ini lebih2 lg kpd lebai2 kopiah sorban yg ber'IQ ciput bwh drp gred-3 yg hanya tahu mnghafal jerr!?

    Drp ayat (17:63) diatas itu..
    Apb dpt mmiliki PUNCA No.1 = HARTA maka mudah memanipulasi No.2 = anak2 Adam as yakni KUASA sokongan

    Sbb itu cukong2 sgt mudah menguasai politikus2 umno/BN dan... dgn sgt MUDAH pula otai2 setan2 yg dikenali/UMNO dpt menguasai lebai2 fakeh bwh drp gred-3 ddlm PAS!?

    Sbb itu nabi2 as dan sbnr7PENCINTA kpd yg'HAQ(kbnaran) tidak tidak tidak & TIDAK pernah samaskali meminta upah = bayaran = sampul = gaji = title = PANGKAT dari kalangan ssama manusia dewa-dewata-raja-kisra-kaisar ddlm sjarah hidup mrk..

    LIHAT..lihat jwpan mrk/nabi2 itu dlm surah ke-26
    Iaitu surah As-Syuaara' (26:109)...(26:127)...(26:145)...(26:164)...(26:180)

    Juga ddlm surah Yunus (10:72)

    Juga surah Hud (11:29) dan bnyk lg disurah2 yg lain klu bnar2 ingin seNAFAS-sejiwa dgn mrk..

    HANYA dan hanya org2 yg TIDAK-prasan serta TIDAK-meminta2 "upah-dan-walaq" shj yg bnar2 akan dpt utk mnyelesaikan sbnr2 sbnr7 MASAALAH kpd ummah!

    SOALnya..
    Layakkah silebai2 fakeh sorban bebal yg sgt2 PRASAN mngaku konon2nya sbg ulamak itu betul2 layak dianggap "wostad/hullamak" sdangkan mrk sgt2 TERANG sekali tlh pon terperangkap ddlm sangkar-jerat Iblis yg sgt2 GELAP!?

    Ddlm jerat-perangkap itu GELAP yg penoh padat dgn sgl MASAALAH dan mrk ingin mmbodoh kan umat masuk kdlm prangkap GELAP dgn sgl masaalah demi MASAALAH!!

    INGAT
    Ingatlah..
    Bhw sbnr2 CAHAYA KBNARAN itu sgt2 mudah & tramat2lah MUDAH!
    Ibarat CAHAYA TERANG mentari ditengah2 hari digurun Kalahari-sgl2nya MUDAH klihatan!

    If you really want to know The TRUTH...The TRUTH is very very very SIMPLE!!!

    ReplyDelete
  4. KERANA ia mrupakan wahyu yg tlh pon dijanjikan oleh TUHAN

    LIHAT kdlm surah ke-17
    Iaitu surah AL-Israa'...(17:63)

    Ddlm ayat diatas itu (17:63), diceritakan "PUNCA" atau "hulu" kpd sungai itu..

    ALLAH telah pon mngajar Iblis bgmn utk tipu = bodohkan = SESATkan = syirikkan anak cucu cicit Adam as tak kira sesiapon pon jua HATTA hullamak no.1 & no,2 donia skalipon!

    Drp ayat itu (17:63)..
    ---No.1 paling utama ialah "umpan" HARTA/duit/ESOS/balak/PROJEK/proxy dsbnya
    ---No.2 dpt kan "title" KUASA(dgn sokongan anak2 cucu cicit Adam as yg mampu dbodohkan)

    Itulah PUNCA dan "hulu" sungai kpd sgl-semua MASAALAH yg trjd diatas donia ini lebih2 lg kpd lebai2 kopiah sorban yg ber'IQ ciput bwh drp gred-3 yg hanya tahu mnghafal jerr!?

    Drp ayat (17:63) diatas itu..
    Apb dpt mmiliki PUNCA No.1 = HARTA maka mudah memanipulasi No.2 = anak2 Adam as yakni KUASA sokongan

    Sbb itu cukong2 sgt mudah menguasai politikus2 umno/BN dan... dgn sgt MUDAH pula otai2 setan2 yg dikenali/UMNO dpt menguasai lebai2 fakeh bwh drp gred-3 ddlm PAS!?

    Sbb itu nabi2 as dan sbnr7PENCINTA kpd yg'HAQ(kbnaran) tidak tidak tidak & TIDAK pernah samaskali meminta upah = bayaran = sampul = gaji = title = PANGKAT dari kalangan ssama manusia dewa-dewata-raja-kisra-kaisar ddlm sjarah hidup mrk..

    LIHAT..lihat jwpan mrk/nabi2 itu dlm surah ke-26
    Iaitu surah As-Syuaara' (26:109)...(26:127)...(26:145)...(26:164)...(26:180)

    Juga ddlm surah Yunus (10:72)

    Juga surah Hud (11:29) dan bnyk lg disurah2 yg lain klu bnar2 ingin seNAFAS-sejiwa dgn mrk..

    HANYA dan hanya org2 yg TIDAK-prasan serta TIDAK-meminta2 "upah-dan-walaq" shj yg bnar2 akan dpt utk mnyelesaikan sbnr2 sbnr7 MASAALAH kpd ummah!

    SOALnya..
    Layakkah silebai2 fakeh sorban bebal yg sgt2 PRASAN mngaku konon2nya sbg ulamak itu betul2 layak dianggap "wostad/hullamak" sdangkan mrk sgt2 TERANG sekali tlh pon terperangkap ddlm sangkar-jerat Iblis yg sgt2 GELAP!?

    Ddlm jerat-perangkap ygGELAP itu, yg penoh padat dgn sgl MASAALAH2 dan mrk pula ingin mmbodoh kan umat masuk kdlm prangkap GELAP dgn sgl masaalah demi MASAALAH lg!!

    INGAT
    Ingatlah..
    Bhw sbnr2 CAHAYA KBNARAN itu sgt2 mudah & tramat2lah MUDAH!
    Ibarat CAHAYA TERANG mentari ditengah2 hari digurun Kalahari-sgl2nya MUDAH klihatan!

    Sbnar2 ulamak..tidak mintak diri mrk dipanggil ulamak..TIDAK mintak upah-gaji & GELARAN2!

    Sbnr2 ulamak hanya ingin "solosaikan" MASAALAH ummah!
    Itulah sbnr2 ulamak PEWARIS nabi2..

    If you really want to know The TRUTH...The TRUTH is very very very SIMPLE!!!

    ReplyDelete
  5. Kemudian setelah itu hatimu menjadi keras seperti batu, bahkan lebih keras lagi. Padahal di antara batu-batu itu sungguh ada yang mengalir sungai-sungai daripadanya dan di antaranya sungguh ada yang terbelah lalu keluarlah mata air daripadanya dan di antaranya sungguh ada yang meluncur jatuh, karena takut kepada Allah. Dan Allah sekali-kali tidak lengah dari apa yang kamu kerjakan.

    pe2ualang dalang pak lang
    beruntung orang yang tahu adakalanya rugi bila kita tahu
    demikianlah Allah yang Maha Besar menentukan segalanya

    ReplyDelete
  6. ni nak komen ka nak bagitau apa ,hang rasa hebat bukak blog sendiri la ,

    ReplyDelete
  7. Misteri isi kandungan Ops tersebut. Itu Ops banteras jenayah berat ke CTT?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja