Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

27 April 2015

Kempunan

Bhai/DeeDee semua...

Ader mamat tue kan... Dier punya la berkempen untuk dirinya dicalonkan... Tapi at last, habuk takder nama dier naik.. Penat melobi sana sini... Kesian sungguh lar...  Jadi biler dah tak dapat naik jadi calon... Makanyer pilihan terbaek aderlah buat sabotaj la pada kempen ...

Heboh sana sini habaq mai kat kengkawan cucuk jangan undi orang ini.. Jangan undi orang itu... Hanya semata-mata nama dier tak naik... Hahaha... Sabor jer la... Hahaha..

Aper pon kesian kat mamat tue... Meroyan tak abis... Kempunan...

Tapi takper.. Semua kerja buat sabotaj dier ader orang bekap.. Ader orang cover... Ader talian khas.... Sebab itu bukan sajer mamat nih tak kena tindakan apa-apa malah ramai kaki bengap dok sokong dier... Percaya sama dier.. Hahaa...

Lawak la siot... Hahaha

Nama macam watak dalam filem ... Hanaha.... 

3 comments:

  1. kempunan tak jadi calon kat dunya masih ok lagi
    tapi kalau kempunan tak jadi calon syurga lagi ghalat
    tertipu jugak dengan suara bisikan iblis

    ReplyDelete
  2. iyolah...orang PAS tak sokong hudud, orang UMNO terpaksa sokong utk dapatkan sokongan orang Melayu..orang PKR dan DAP dan komponen BN lain sampai kiamat takkan sokong hudud..camtu lah kan...

    aymy8888

    ReplyDelete
  3. rocky the great brown unused dick says: woi woi woi jangan sindir kawan wa.. wa da tempeh baju banner bendera phamphlet termasuk amoi2 karaoke seksi mao dansing2 maa.. libu2 woo wa suda habes.. haiyaa sapa tak mao jadik sinang macam itu tokeh ayam jadik dilektor Pelangsang sana? haiyaaa untong2 jadik dilektor IMDB who cong ceng cong ceng.. tiew

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja