Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

13 April 2015

Pro Ulama Lah Sangat...

Bhai/DeeDee semua...

Gua dah rasa puak-puak "bengap" dalam PAS dah makin hilang arah dah... Mana taknyer... Kriteria ulama pon dah main tangkap muat ja.., yang bukan dalam bidang Pengajian Islam pon depa kata ulama... yang baru setahun dua pencen kakitangan awam kerajaan pon depa kata ulama... Janji orang yang depa angkat jadi ulama tue mesti sokong tahap gila babat kepada Hadi Awang... Itu ja...

Gila betui la... Memang giler.... Orang yang dah lama dalam bidang Pengajian Islam.. Dah terbukti keilmuannyer dalam banyak cabang ilmu Islam... yang selayaknyer diangkat jadi Ulama ... dan memang ulama pon... Langsung depa tak respek .., pasai hanya satu ja silapnyer... Ulama nih tak sokong Hadi Awang secara gila babat... Kalu ader tindakan Hadi Awang yang tak kena dier sound...

Tapi biasa la....  Puak-puak "bengap" nih walaupun katanya penyokong kuat ulama... konon cukup tarbiah depa dapat... konon ilmu agama lagi tinggi dari orang lain... tapi sahsiah langsung tak mencerminkan orang Mukmin.... fitnah, acum dan adu domba paling kuat diamalkan oleh depa... malah diorang macam orang kehilangan akal sampaikan tak pandai nak berhujah guna fakta... 

Pelik aaa... Aper nak jadi la ngan diorang nih.... 

Tapi biler pikir balik... depa semua ikut contoh sikap dan perangai Hadi Awang ....  pasai tue la jadi camtue... Abis rosak PAS pasai ikut perangai camnie.... First time gua lihat dalam PAS perangai giler jawatan merosakkan jamaah... Aper daa....

6 comments:

  1. makin meluiat nengok perangai org yg ngaku beragama tinggi ni. Bengap dah sampai tahap gampang. Masih merayu dan menyintai UMNO walaupun di tipu beribu kali. Soal ikhlas soal hati konon.

    ReplyDelete
  2. Pilihan terbaik untuk PAS ialah menyertai Barisan Nasional

    ReplyDelete
  3. haha awat yg meluat kat kami yg sokong 100% TGHHA... Geng hangpa yg meluat Ulama pi jilat punggung LKS @ LGE... kot2 boleh duit sikit.

    ReplyDelete
  4. pendokong2 kuat ulama ni kebanyakannya ada le syaitan2 yg nak cuci dosa yg dah di lakukan berpuluh2 thn,tapi kini dah sedar dan nak mula cuci dosa konon2 dgn menyokong org alim agar dosa2 lalu tu dapat di cuci,org alim ni pulak agak2nya maksom

    ReplyDelete
  5. memang tapir laa dia ning. krn anuar dan LGE sanggup hina presiden sendiri. mane maruah ko bhai...

    ReplyDelete
  6. kih kih kih...

    pok dee...

    hang jeles ker...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja