Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

03 April 2015

Tahu Juga Kerajaan Malaysia Takut?

Kah Kah Kah.

Siapa lebih besar? Siapa lebih berkuasa? Kerajaan Malaysia atau Kapitalis? Nampaknya GST telah memperlihatkan bahawa Kerajaan Malaysia juga tahu takut. Bukan takut kepada rakyat sebab rakyat boleh dibelasah, ditahan, ditangkap, didakwa dengan bermacam Akta dan hukuman. Tapi Kerajaan Malaysia amat takut kepada kumpulan Kapitalis.

Kah Kah Kah.

Kerajaan Malaysia cukup takut dengan Syarikat Telekomunikasi. Walaupun sudah diberikan arahan dan amaran supaya tidak mengenakan GST 6% dan mengekalkan harga yang lama, malah ada pekeliling dari Jabatan Kastam dan Eksais Diraja mengenai perkara ini. Namun oleh kerana syarikat telekomunikasi berdegil, Kerajaan Malaysia terpaksa beralah. Kelakar sungguh apabila melihat betapa penakutnya Kerajaan Malaysia.

Kah Kah Kah.

Ini menunjukkan Kerajaan Malaysia sudah kena beli. Jika tidak kena beli buat apa Kerajaan Malaysia tunduk takut dengan gertakan dari syarikat telekomunikasi. Beri masa dalam sebulan ini nyata kita akan dapat lihat lebih banyak lagi syarikat akan mengugut Kerajaan Malaysia yang pengecut ini. Menteri yang ada ramai pun nampaknya jenis penakut. Patut kita letak Bung Miokhtar Radin sebagai ganti tempat Ahmad Maslan, Ismail Sabri atau Hassan Malek. Bung Mohktar Radin ini boleh dikira samseng juga.

Kah Kah Kah.

Najib Razak pun nampaknya tidak berani bersuara. Mungkin dia takut syarikat telekomunikasi akan mendedahkan semua komunikasi telefon beliau. Mungkin juga dia takut cerita Altantuya bocor dari sumber syarikat telekomunikasi. Situasi sebegini adalah agak bahaya.

Kah Kah Kah.

Oleh itu saya beranggapan, adalah sebaiknya semua syarikat mengugut Kerajaan Malaysia dengan menggunakan kuasa GST. Jika ini berlaku, maka akan lebih ramai rakyat Malaysia akan membenci Kerajaan Malaysia yang diterajui UMNO/BN. Ini bermakna lagi cepat UMNO/BN akan selamat dikuburkan.


Pok Dee
Tanjung Jara, Dungun
Terengganu

4 comments:

  1. Sapo anak sapo bapak? Pelik upah berdegil pun tak nak buat..5.-- menjadi 5.30

    ReplyDelete
  2. ramai yang takut dengan ancaman dunya dari takut ancaman di akhirat
    manusia leka dengan kehidupan dunya walau nampak depan mata kematian demi kematian
    itu pun belum cukup mendatangkan keinsafan
    manusia jin n iblis

    ReplyDelete
  3. Takut ke komisyen... Kah kah kah

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1