Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

21 November 2012

Laporan Polis Silih Berganti

Bangang... Itu jer satu perkataan yang gua rasa seswai gua ucapkan buat pencacai yang membuat laporan polis pasai isu doa... Betul-betul bangang...

Punya lah banyak isu yang lebih utama... tapi takder pon pencacai nih nak buat laporan polis... Kenapa masa Chua Soi Lek menghina Islam itu hari... Takder sekor pon mangkuk-mangkuk bangang membuat laporan polis...

Tapi biler ader orang berdoa yang tak ngam dengan kapla otak diorang... laju jer pi buat laporan polis... Aper... lu orang ingat polis nih balachi UMNO ker... aper PDRM dah takder kerja lain ker..

Gempak kononnya prihatin terhadap kesucian Islam... tapi perangai macam haramjadah.... maksiat keliling pinggang... ader hati mau jadi pejuang Islam.... Alangkan Ketua Agama Islam pon takmo amik pot mender pon... Lu orang plak yang lebih... Bangang betul lar...

Kalu lu orang tak puas hati ngan doa orang lain.... aper susah... lu orang anjurkan la satu perhimpunan lagi besar dan ramai.... pastue lu orang kasi la doa tahap gaban mender... kuar la ayat lagi power...

Tak payah la menyusahkan anggota PDRM untuk melakukan siasatan atas laporan bangang lu orang nih...

Itu laa... ader ketua agama pon tapi hidup bergelumang maksiat... Aper ke jadahnyer.... Hahahaha... Sepatah ketua agama nih bercakap pasai agama... Boleh termuntah gua mendengarnya....

Tapi itu la.... Ketua agama nih la yang disayang sangat dek puak bangang yang rajin tak bertempat buat laporan polis... Samer spesen... Dah ketua bangang... anak buat pon surely bangang...

3 comments:

  1. Org yg merepot nih dah xde keje & nak publisiti...mmg patutlah lu ngan wa gelarkan org nih bangang...hahaha...

    ReplyDelete
  2. Patutnya dia gi repot kat mak pak dia saja. Buat apa susahkan polis nak siasat isu doa orang, kan? Baik ISAkan saja adik TGNA tu, kan ker senang, tak payah siasat-2 ni.

    haha

    Ya doa saja la apa nak..apa susah? Allah akan perkenankan kalu kita minta dia apa saja. Ker, Um=no ada selama hari ni berdoa untuk PAS, kita semua yang memusuhi dia kebaikan, kemenangan? Leh caya ker?

    Mimpi la... kita! ;)


    ReplyDelete
  3. Bhai Zaid Zulkaliph...
    Memang pon.. nak glamer masuk tv punya pasai la.... hahaha

    Bhai Hanz Azdi...
    Hahaha... mintak la diorang lain kali pi la buat report kat penghulu ker... ketua kampung ker... balai bomba ker... err... balai gak kan... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja