Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

26 November 2012

Songlap Diesel

Bhai... Cuba lu tengok dua gambar kat bawah nih.. Ini berlaku kat Terengganu... Bukan dekat sempadan... Stesen minyak boleh plak jual diesel bersubsidi kepada pembeli runcit secara dalam tong tanpa permit...

Isunya... Bukan hanya kat sempadan.. Tapi kat mana-mana boleh berlaku... Sebabnya... Takder penantauan dan tiada prihatin... Tue la masalahnya... Pengisaha stesen minyak mau untung gak... Orang ramai macam takder amik pot..

Itu belum lagi kes pemandu Singapura dan Thailand yang bawak kenderaan berplet luar negara dengan selamba badak beli petrol RON 95... Petugas stesen minyak buat derk jer... Aper nak jadi la... KPDNKK banyak tido dari buat kerja...




2 comments:

  1. Wa nak jawab bagi pihak KPDNKK.

    "Buat laporan dulu, kalau tak buat laporan mcmana kami nak bertindak. Kalau takde laporan, kami duduk goyang kaki kat ofis."

    Hahaha...

    ReplyDelete
  2. Bhai Zaid Zulkaliph...

    Hahaha.... rasa gua pon camtue gak jawapan yang bakal gua dapat kalu kontek KPDNKK .... hahaha

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja