Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

28 November 2012

Cabaranmu Kuterima

Hahaha.... Cabaranmu kuterima wahai facebooker... Sila sahkan biler tarikh lu mau buat... Gua dan kengkawan jurugambar lain serta blogger akan buat satu siaran langsung... Hahaha.... Ekslusif...



5 comments:

  1. kalau cam gini punyer promise dr org yg mengaku agamanya Islam. Sya Doakan semoga Pasukan Malaysia kalah yg lebih mengaibkan.

    Tanya kenapa ? Tak percaya ?

    Tanya sama pokok apa sebab goyang?
    Jawab pokok: alhamdulillahir Rabbil'alamin.

    Harapnya pemain2 pasukan malaysia perlu ambik perhatian tentang gejala ini.

    Bhai... tolong pesan kat pemain2 pasukan malaysia yg bhai kenali tu. harap mereka refresh minda dan kalbu peminat-peminat mereka yg nekad sebegini. Nazar kan elok. Tp, Nazar tu pun diletak ditempat yg sepatutnya juga.

    ReplyDelete
  2. morons...lebih bangang dari lembu bebudak melayu nih...

    ReplyDelete
  3. Bhai/DeeDee semua...

    Hahaha... itulah diernyer janji dicapati... giler punya cabaran... bodo nak mampus... hahaha...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja