Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

05 November 2012

Apa Sebenarnya???

Bhai... hahaha...  sehari lepas gua tulis artikel "memuji" tindakan Hadi Awang nak bertanding di Parlimen Pekan... berjujuk panggilan dan text masuk.. hahaha... ader yang puji... (hahaha... ini stendet lar)... dan ader yang marah... (hahaha... yang ini lagie la stendet)...

Gua tak kisah pon... tak heran pon... bagi yang maki hamun gua tue... siap cakap gua nih perlecehkan Hadi Awang berbagai... gua cuma balas dengan gelak jer... hahaha...  takder rasa kudis pon kat gua... hahaha... sebab gua tau aper yang gua tuliskan tue... hanya bagi yang ader mata hati bersih berseri umpama dibasuh dengan sabun Dynamo jer yang akan boleh tangkap maksud sebenar aper yang gua tuliskan tue... hahaha

Bhai.... camnie.... gua nak kasitau lu mender nih.... sebagai pemimpin... hidup kena berani... biler berani... bukan setakat kat mulut jer... tapi tindakan pon kena sama naik dengan mulut... kalu stakat tulis dalam blog.... tapi tak berani nak terjah masuk kawasan musuh sengsorang atau berdua.... kira masih pengecut lagi aaa.... hahaha...

Gua dan AdukaTaruna dah buktikan yang kitorang berani masuk kawasan gedebe yang jenis kapla ngang.... jenis samseng tak bertempat.... dan walaupun ader yang tuduh gua blah tinggalkan AdukaTaruna... hahaha... tapi diorang sebenarnya tak paham... sebab... gua nak selamatkan bukti... aper bodoh gua tunggu kat sana.. sampai boleh ilang semua bukti kena rampas... baik gua lesap dan sorokkan bukti tue... hahaha.... dan kitorang pon dah publishkan bukti tue kat dalam YouTube... cuba kalu gua ikut cakap diorang itu hari.. sure semua bahan bukti kitorang kena delete dan rampas...

Dalam perang kena bijak la bhai.... hahaha.... kena tahu waktu biler nak serang dan waktu biler nak berundur .... berundur bukan bermaksud lari.. tapi memperkuatkan dan merubah strategi...

So.... dalam kes Hadi Awang nak masuk bertanding di Parlimen Pekan... nih gua nak bagitau..... jangan stakat cakap jer la Hadi Awang ooi.... kena buktikan ader brani... kalu stakat cakap... ramai lagi yang pandai cakap....  Kalu Hadi Awang belit macam-macam lepas nih untuk elak dari bertanding di Parlimen Pekan..... mesti orang UMNO/BN akan canangkan bahawa Presiden PAS pengecut... tabrani.... so... once dah cakap (even walaupun terlepas cakap)... kena la buktikan....

Sebab itu la gua cukup paham ayat sebenar Nik Aziz cakap baru nih.... Nik Aziz gua ayat reverse psychology tue... hahaha... Hadi Awang kena buktikan yang dier berani berdepan dengan Najib Razak di Pekan.... isu keselamatan kerusi Presiden takder dalam perlembagaan PAS....  ketua kena tunjukkan contoh terbaek ... kena berani....

So.... gua ader cadangan terbaek.. dan gua berani jamin... semua yang tak sokong UG akan suka... aper kata Hadi Awang kekal bertanding di Parlimen Pekan .. dan bertanding ADUN di DUN Rhu Rendang.... dan Parlimen Marang tue kasik kat Nasharuddin Mat Isa..... hahaha... kiter tengok... betapa wala'nyer penyokong PAS.....

Gua nak bagitau satu nih.... Parlimen Pekan tue.... ader ramai yang tak suka kat UG..... hahaha... so.... amacam .... ader brani????

P/S : Ini bukan soal kalah atau menang.. ini soal bertanggungjawab atas kenyataan yang telah diberikan.... tak payah la nak putar belit konon kenyataan diputar belitkan wartawan.....

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja