Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

19 January 2012

Aper Cer Kuin 5?

Bhai... gua tarak paham.... ini semua macam ader main politik haram.... biler kena kat mahasiswa Kolej Universiti Insaniah (KUIN)... PAS sonyap yo... tapi biler kena kat UPSI... PAS melambung kecoh... Dewan Pemuda pon kecoh gak...

Err... Kenaper biler Mahasiswa KUIN kena gantung belajar pasai berdemo ... PAS sonyap yo... takkan takder nak bagi komen amender...

Atau PAS sendirik pon double standard... wei.. depan media... PAS tak stuju ngan AUKU... tapi blakang media.. PAS memang stuju ngan AUKU... buktinyer kat kes KUIN 5...

So... aper cer Kuin 5?

Takkan ko double standard.... Gua tau la MB Kedah si Azizan tue chenge skit... tapi kalu PAS dan Pemuda PAS dok senyap jer.. kira tabley pakai gak PAS nih (sori aaa.. gua ahli PAS gak)

Ini macam kalu... gua berani jamin yang AUKU tue takkan dibatalkan atau dimansuhkan kalu Pakatan Rakyat dapat perintah Malaysia... sebab .... dengan cara inilah diorang boleh menyekat aktiviti anti Pakatan Rakyat....

Cheiy.... macam siot jer... aper plak boleh double standard nih.... cakap tarak srupa bikin ka??? ... Hampeh...

BACA SINI :

1. Kuin 5: Mahasiswa protes sikap membisu PAS

2. We are all KUIN 5

2 comments:

  1. HARAP PAS BERTEGAS DALAM ISU INI ,KITA TIDAK MAU PAS JADI MACAM UMNO-BN PANDI KUTTY LAIN CAKAP LAIN BIKIN ! ALLAHU AKHBAR !

    ReplyDelete
  2. Bhai Amuraria ..

    Gua macam nih la.... gua tetap berpegang kepada "Yang Adil Disembah, Yang Zalim Disanggah" ... jadi kalu ader maner yang tarak betul ngan Pakatan Rakyat ker... Barisan Nasional ker.. semua gua tibai.. nak kasi peringatkan kat depa... yang depa semua tu duduk kat atas sana pasai orang undi depa... kalu orang sumer tarak mau undi depa... tak dapat la depa lepat kat atas tue..

    Kalu yang kat atas tue tarak sedar diri ... menang skit dah rasa besar kapla.. dah rasa hebat... dah rasa hensem dan macho.... sampaikan lupa yang depa dapat kuasa tue daripada undi kita... maka ... babai la depa nih.... gua akan pastikan usaha nak turun kan depa nih berjalan sentiasa...

    Jadi.. kalu mau selamat kat ataih tue... jaga sama hak-hak orang yang undi depa... itu ja...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja